کد خبر : 8674
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

همکاران باید رضایتمندی ارباب رجوع را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند

همکاران باید رضایتمندی ارباب رجوع را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند
رویکرد ما در بخش‌های مختلف نگاهی تحولی است و دنبال آمار گرایی نیستیم،اگر کار واقعی انجام دهیم آمار هم در کنارش محقق خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در شهرستان لاهیجان گفت: احترام به مراجعین و رضایتمندی ارباب رجوع از اولویت‌های برنامه کاری ما است و تمامی همکاران باید رضایتمندی ارباب رجوع را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
به نقل از روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه استان گیلان:سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه حسینجانی سرپرست مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و علی پناه سرپرست مدیریت تعاون با حضور در اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان لاهیجان با رئیس و کارمندان این اداره دیدار و گفت وگو کرد.
آقاجانی تاکید کرد:احترام به مراجعین و رضایتمندی ارباب رجوع از اولویتهای برنامه کاری ما است و تمامی همکاران باید رضایتمندی ارباب رجوع را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد:رویکرد ما در بخش‌های مختلف نگاهی تحولی است و دنبال آمار گرایی نیستیم،اگر کار واقعی انجام دهیم آمار هم در کنارش محقق خواهد شد.
آقاجانی افزود: در بحث ارزیابی‌های شهرستانی شاخص هارا تغییر دادیم و بر این اساس چنانچه شهرستانی رتبه اول را کسب کرد باید عملکرد آن شهرستان به گونه ای باشد که مردم در عمل نیز ارتقای کیفیت در ارایه خدمات را لمس کنند.
وی همچنین ضمن بررسی مشکلات و اخذ پیشنهادات و نظرات کارکنان در بخش‌های مختلف،از تلاش‌ها و زحمات مدیریت و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.