کد خبر : 28398
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

کاظمی رئیس اداره گاز شهرستان رودبار شد

کاظمی رئیس اداره گاز شهرستان رودبار شد
از زحمات ابوالقاسم کوچکی رئيس پيشين اداره گاز شهرستان رودبار تقدیر و حکم ریاست به یوسف کاظمی اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و فرماندار شهرستان رودبار،حکم ریاست اداره گاز رودبار به یوسف کاظمی اهدا شد.

طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در مراسم معارفه ریاست گاز شهرستان گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی شهرستان،تقویت زیرساخت‌های گازرسانی نیاز به تلاش مضاعف دارد.

وی افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده در ایام الله دهه فجر سال گذشته، پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای فاقد گاز شهرستان، آغاز شده است.

عموپور یاد آور شد: عملیات گازرسانی به روستای نوده فاراب بخش عمارلو که دورترین روستای شهرستان است،نیز در حال انجام بوده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان نیز در این مراسم از همراهی همه مسئولین شهرستان رودبار بویژه نماینده،امام جمعه و فرماندار این شهرستان برای خدمات‌رسانی به مردم و مشترکین گاز طبیعی تشکر و قدردانی کرد.

وی درخصوص رئیس جدید اداره گاز رودبار گفت:آقای کاظمی یکی از کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت گاز است و از ایشان می‌خواهم در مسئولیت جدید نیز همانند گذشته با همت و تلاش مستمر برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کند.

ابوالقاسم کوچکی رئيس پيشين اداره گاز رودبار از مدیران بومی این شهرستان است که در شرف بازنشستگی قرار دارد و یوسف کاظمی از مدیران بومی شهرستان رودبار است که پیش از این سابقه ریاست اداره خشکبیجار،مسئول تعمیرات اداره رشت،معاون اداره گاز سنگر و مسئول تعمیرات اداره گاز شهرستان رودبار را در روزمه کاری خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.