کد خبر : 25576
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

مدیرعامل شرکت هوش سیستم گیل:

بهره‌گیری از هوش مصنوعی باعث افزایش راندمان مجموعه‌ها می‌شود

بهره‌گیری از هوش مصنوعی باعث افزایش راندمان مجموعه‌ها می‌شود
پیمان دادگر:مدیری می‌تواند موفق باشد که از آینده جلوتر باشد،

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرعامل شرکت هوش سیستم گیل و مدیر اولین مرکز هم آفرینی هوش مصنوعی در کشور در “دومین جشنواره تجلیل از واحد‌های برتر شهر صنعتی رشت با رویکرد فناورانه” با بیان اینکه بسیاری از مدیران و کار آفرینان با توکل به خدای مهربان توانستند بسیاری از سختی‌های مسیر خود را تحمل کنند،بیان داشت:بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، استفاده از هوش مصنوعی در دنیا، باعث رشد ۳۰ الی ۴۰ درصدی راندمان مجموعه‌ها شده است.

مهندس پیمان دادگر ادامه داد: مدیری می‌تواند موفق باشد که از آینده جلوتر باشد، یعنی بتواند گزارش، دیتا و تحلیل برای مجموعه خود داشته باشد و در این خصوص نرم افزارها حرف زیادی برای گفتن دارند، چرا که هوش مصنوعی فراتر از اطلاعات کارکنان،به کمک سازمان‌ها می‌آید.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت هوش سیستم گیل با تکیه بر تجربه‌ای که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد،به طور مداوم در جهت بهبود کیفیت و ارتقای عملکرد دوربین‌های مدار بسته و محصولات خود تلاش می‌نماید.
وی افزود:این شرکت برای تحقق این هدف،از تکنولوژی‌های پیشرفته ای مانند تشخیص چهره،ضبط تصاویر با رزولوشن بالا و تکنولوژی‌های شبکه استفاده می‌نماید.

مدیرعامل شرکت هوش سیستم گیل با اشاره به این مطلب که اگر امروز مدیران به صورت سنتی کار کنند،حتی با تمام تجاربی هم که دارند،حذف می‌شوند،گفت: ما تلاش می‌کنیم تا تکنولوژی را به دست مدیران و صاحبان کسب و کار برسانیم، یعنی در واقع در دپارتمان تجاری‌سازی برنامه‌ریزی می‌کنیم تا خروجی کار مدیران مجموعه راندمان اقتصادی داشته باشد و بتواند در کشور و استان حرفی برای گفتن داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.