کد خبر : 25524
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان:

اجرای طرح نظارتی ماه ضیافت از ۲۲ اسفند در گیلان

اجرای طرح نظارتی ماه ضیافت از ۲۲ اسفند در گیلان
علیرضا حسینیان:طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان تحت عنوان طرح نظارتی ضیافت در سراسر گیلان از ۲۲ اسفند اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

علیرضا حسینیان از اجرای طرح نظارتی ماه ضیافت گیلان طی ۲۲ اسفند خبر داد و گفت: رسیدگی به قیمت‌های شکر،قند،روغن،حبوبات،مرغ،گوشت، آش و حلیم، زولبیا و بامیه و شیرینی در اولویت بازرسی‌های این طرح می‌باشد.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان که قیمت‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند در دستور کار قرار دارد، افزود: نرخ این اقلام توسط اتحادیه‌ها و کمیسیون‌های نظارت در سراسر استان مشخص است و باید نرخ مصوب رعایت شود.

حسینیان بر الزام خالص فروش واحدهای صنفی قنادی، زولبیا و بامیه تاکید نمود و گفت: با توجه به حجم گسترده مصرف این اقلام در ماه مبارک رمضان و نرخ گذاری ابلاغ شده؛ هیچ عذر و بهانه‌ای برای متخلفین پذیرفته نیست لذا کلیه صنوف موظف به رعایت نرخ اعلامی هستند و بازرسین این اداره کل و اتاق اصناف نسبت به تشکیل پرونده برای این گونه تخلفات بدون اغماز اقدام خواهند نمود.

حسینیان به فعال بودن سامانه ۱۲۴ برای دریافت شکایات مردمی به صورت شبانه روزی اشاره و ادامه داد:هدف ما آرامش و تعادل در بازار کالاها و ارزاق عمومی است و مردم فهیم می‌توانند گزارشات و شکایت این ایام را به صورت تلفنی و کتبی اعلام تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون نظارت و بازرسی صمت گیلان با اعلام شروع طرح نظارتی ماه ضیافت از ۲۲ اسفند سال جاری تا پایان ماه مبارک رمضان تصریح کرد: برگزاری گشت‌های مشترک با رؤسای محترم شعب تعزیرات حکومتی در سطح استان و استمرار حضور بازرسان اصناف و صمت در نمایشگاه‌ها و جلوگیری از هرگونه اجحاف به مردم از اهداف ضروری این طرح می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.