کد خبر : 25016
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

استاندار در نشست صمیمی با خانواده های شهدای مدافع حرم و امنیت گیلان؛

مردم ایران اسلامی به نیابت از شهدا،دشمنان را ناکام می‌کنند

مردم ایران اسلامی به نیابت از شهدا،دشمنان را ناکام می‌کنند
سردار دامغانی:خون گرانقدر شهدای ما باعث عزت ملت و کشور شده و به برکت خون این شهیدان شاهد شکوفایی اسلام هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در دیدار با نشست صمیمی با خانواده‌های معزز شهدای والامقام مدافع حرم و امنیت گیلان گفت: دشمنان در موقعیت‌های بسیار اعم از فتنه‌های مختلف، جنگ تحمیلی و راهپیمایی ۲۲ بهمن همواره ناکام مانده اند و به همین دلیل بار دیگر با هدف کمرنگ جلوه دادن انتخابات ۱۱ اسفند ماه، تبلیغات گسترده به راه انداختند که مردم پای صندوق‌های رای نروند.

وی افزود: اگر چه دشمنان با این حربه قصد ضربه‌زنی به کشور را دارند اما ملت ما هوشیارانه در ۱این روز پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا بار دیگر دشمنان را ناکام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح نمود:به طور حتم مردم به نمایندگانی اصلح، دلسوز و افرادی که آرمان های شهدا را مد نظر داشته و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند،رای خواهند داد.

عباسی ادامه داد:به هرحال انتخابات مقدمه یک امتحان الهی است و ما به شهدا متوسل شدیم تا یک روز سرنوشت‌ساز و به یادماندنی را برای کشور رقم بزنیم،زیرا هر رای، تیری به سمت دشمنان است.

 عباسی در ادامه به نقش شهدا در موفقیت‌های نظام اشاره و بیان کرد:شهدا باعث شدند که ما در دفاع مقدس پیروز شویم و در برهه کنونی نیز اگر شهدا مدافع حرم نبودند ما نیز نبودیم.

وی بیان کرد: اما امروز به برکت خون شهدا و همچنین به دلیل وجود ارزشمند خانواده‌های شهدا، توانستیم در برابر دشمنان درنده‌خو ایستادگی و مقاومت کنیم و به درجه بالایی از توانمندی‌های بزرگ دست یابیم و به همین دلیل دشمنان با جنگهای ترکیبی قصد تضعیف ملت، دولت و مجلس را دارند.

وی افزود: دشمنان درنده خوی ایران اسلامی وقتی دیده‌اند که همین قدرت مردمی تعیین کننده، رژیم طاغوت مورد حمایت آمریکا و انگلیس را از بین برد و در جنگ تحمیلی صدام را با وجود حامیان غربی و شرقی و منطقه‌ای‌اش، ذلیل و خاک‌نشین کرد، از عظمت ملت ولایتمدار مدار ایران به برکت خون شهدا و ایستادگی خانواده معظم شاهد و ایثارگر می‌ترسند؛به همین علت انتخابات مظهر به رخ کشیدن قدرت ملی کشور است.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به فرمایشات رهبری در باره اینکه انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است،گفت:قطع یقین حضور پرشور و قوی ملت در انتخابات، ‌تجلی قدرت ملی، تضمین‌کننده امنیت ملی و مایوس‌کننده دشمنان چشم‌دوخته به ایران است.

عباسی تصریح کرد: انتخابات پرشور، زمینه‌ساز رفع مشکلات، پیشرفت ایران و از ارکان اداره صحیح کشور است و هر کسی ایران، جمهوری اسلامی،انقلاب، قدرت ملی و پیشرفت را دوست دارد روز جمعه به‌پای صندوق رای بیاید.

*خون شهدا باعث عزت ملت ما شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: خون گرانقدر شهدای ما باعث عزت ملت و کشور شده و به برکت خون این شهیدان شاهد شکوفایی اسلام هستیم و شاهدیم که گرایش به اسلام هر روز در جهان افزایش می یابد.

سردار حمید دامغانی افزود: امروز ما حضور شهدا را به طور کامل حس می‌کنیم و به برکت خون همین شهیدان، انقلاب مسیرش را با استحکام بیشتر ادامه می‌دهد.

در این نشست صمیمی ،خانواده های معظم شاهد ایثارگر نیز در سخنانی با برشمردن اهمیت و جایگاه انتخابات،از آحاد مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی برای مشارکت حداکثری در رویداد بزرگ 11 اسفند دعوت به عمل آورند.

استاندار گیلان همچنین از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت استان با اهدای لوح و گل تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.