کد خبر : 24707
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

رئیس شورای شهر رشت:

شهرداری رشت مشغول خدمات‌رسانی است

شهرداری رشت مشغول خدمات‌رسانی است
دکتر محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت، وضعیت مسیرهای درون شهری رشت و نحوه خدمات‌رسانی شهرداری در ساعات بارش برف را بررسی نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
رئیس شورای شهر رشت گفت: شهرداری رشت از ساعات اولیه شروع بارش برف مشغول برف روبی و خدمات‌رسانی است.
محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه ستاد بحران شهرداری رشت در آماده باش کامل قرار دارد،گفت: حجم بارش برف زیاد است اما نیروهای خدوم شهرداری رشت با تمام قوا مشغول خدمات‌رسانی هستند.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری رشت در تلاش است تا مشکلی از بابت بارش برف در شهر رقم نخورد، افزود: انتظار می‌رود شهروندان فهیم رشت نیز در این ایام مساعدت لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر گونه مشکل از طریق سامانه ۱۳۷ به نیروهای شهرداری اطلاع‌رسانی کنند.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه در راستای جلوگیری از بروز مشکلات نیازمند همراهی دیگر دستگاه‌ها نیز هستیم، بیان کرد: شهرداری رشت در راستای ارائه خدمات مطلوبتر در روزهای برف از تمامی ظرفیت‌ها از جمله بخش خصوصی،ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن استفاده کرده است و طی بازدیدی که از معابر اصلی شهر داشتیم تمامی مسیرهای اصلی بازگشایی شده و رفت و آمد خودروها جریان دارد.
کارگرنیا با بیان اینکه برای پاکسازی معابر فرعی شهر نیز برنامه ریزی شده، افزود: پس از اتمام مسیرهای اصلی،برای معابر فرعی نیز برنامه‌ریزی شده تا مشکلی بابت تردد شهروندان ایجاد نشود.
وی با اشاره به اینکه تردد اتوبوس‌های درون شهری رایگان است گفت: از ابتدای صبح امروز اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری رشت در مسیرها حاضر تا نسبت به جابجایی همشهریان بصورت رایگان اقدام کنند و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بارش این نعمت و موهبت الهی به خاطره‌ای شیرین برای شهروندان تبدیل شود و مشکلی برای شهروندان عزیز در روزهای برفی رقم نخورد.
منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.