کد خبر : 24497
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

فرمانده سپاه قدس گیلان:

آرامش امروز مردم یکی از مزیت‌های انقلاب اسلامی است

آرامش امروز مردم یکی از مزیت‌های انقلاب اسلامی است
سردار دامغانی:قبل از انقلاب, اسارت سیاسی بر کشور سلطه داشت لکن امروز شاهد پیشرفت‌های عظیم در همه موضوعات مهم کشور هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

نشست بصیرت افزایی با موضوع انتخابات امروز با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان،حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، معاونین و مدیران ستادی و همچنین مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌ها در سالن جلسات شهید حق‌شناس اداره کل بنیاد مسکن استان گیلان برگزار شد.
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست، یکی از مطالبات مهم مردم را مسکن برشمرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با توجه به مسئولیت در حوزه مسکن علی‌الخصوص مسکن روستایی و محرومین نقش مهمی در پاسخگویی مطالبات مردمی و جلب رضایت آنان دارد.
وی با بیان اینکه اگر نیت کارکنان جلب رضایت پروردگار باشد یک نوع جهاد در راه خدا و خیر بزرگی محسوب می‌شود، افزود: تأسیس حساب ۱۰۰ امام (ره) و وظایف محوله در آن ناشی از ایمان ایشان به جایگاه مردم در سیستم حکومت اسلامی بود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ازنظر استقلال سیاسی در دنیا بی‌نظیر است، افزود: قبل از انقلاب، اسارت سیاسی بر کشور سلطه داشت لکن امروز اگر با تحقیق و فارغ از جنگ‌های رسانه‌ای بنگریم شاهد پیشرفت‌های عظیم در همه موضوعات مهم کشور هستیم.
سردار دامغانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایان بخش یک تحقیر ۲۰۰ ساله تحمیل‌شده به این کشور و شروع و ظهور یک عزت ملی بی‌نظیر بود،خاطرنشان کرد: مصداق این ادعا حضور ده‌ها هزار مستشار نظامی در ایران قبل از انقلاب و قدرت نظامی و جایگاه نظامی برتر ایران در دنیای امروز است.
وی با اشاره به رتبه ایران در موضوعات مختلف نظامی، علمی، رفاه و پزشکی، افزود: آسایش و رفاه امروز به برکت انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه قدس گیلان آرامش امروز مردم را یکی از مزیت‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: آرامش و آسایش دو مقوله جدا هستند که آرامش مهم‌تر و اولویت آن بالاتر است.
سردار دامغانی با اذعان به اینکه در دنیای امروز که اکثر نهادهای بین‌المللی همچون سازمان ملل و شورای امنیت کارکرد خود را ازدست‌داده‌اند و قدرتی نیز ندارند، آمریکا نیز قدرت خود را رو به افول می‌بیند، تصریح کرد: یکی از رکن‌های برهم خوردن این قدرت‌های پوشالی، جمهوری اسلامی است و آمریکا فرسایش قدرت خود را ناشی از گسترش تفکر انقلاب اسلامی در دنیا می‌بیند.
حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از نهادهای برخاسته از نظام جمهوری اسلامی،در طول فعالیت خود اقدامات مؤثر و ارزشمندی را در سطح روستاها انجام داده، اظهار کرد: شاهد به ثمر رسیدن فعالیت‌ها و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در محرومیت‌زدایی از روستاها هستیم.
وی فعالیت‌های عمران روستایی را یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امر عمران و آبادی روستاهای کشور توصیف کرد و افزود: تمام خدماتی که به روستاها ارائه‌شده، وظیفه ذاتی این دستگاه اجرایی بوده تا مردم در رفاه باشند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه تلاش دولت برای توسعه عمران و رفاه روستایی در گیلان سبب مهاجرت معکوس از شهر به روستاها شده، گفت: انجام طرح‌ها و پروژه‌ای عمرانی در کنار فراهم کردن امکانات لازم برای رفاه بیشتر روستاییان و دسترسی آسان و سریع به مراکز درمانی، موجب امیدآفرینی در روستاهای استان شده است.
به گفته دائمی، خدمات بنیاد مسکن با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست‌محیطی و بهبود چشم‌انداز آتی نقاط روستایی در سراسر کشور همچون اجرای طرح‌های هادی،آسفالت کوچه و معابر بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.