کد خبر : 23821
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

شرکت در انتخابات عامل اقتدار کشور و نظام و انسجام ملت است

شرکت در انتخابات عامل اقتدار کشور و نظام و انسجام ملت است
عباسی: اتحاد، اراده و همراهی مردم، توان و اقتدار جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی غروب جمعه در همایش شکوه انتخابات و جمع مردم خونگرم روستای گرکرود بخش رانکوه املش افزود: دشمن در تلاش است تا به ایران اسلامی ضربه بزند اما مردم ما خستگی ناپذیرند و در ۲۲ بهمن بار دیگر اثبات می‌کنند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن، تمرکز دشمن بر انتخابات و دلسرد کردن مردم از حضور موثر است و بر طبل نا امیدی می‌کوبد اما باید با شرکت در انتخابات و بدست گرفتن سرنوشت خویش مجلسی قدرتمند رقم بزنیم و توطئه های دشمن را نقش برآب کنیم.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات عامل اقتدار کشور و نظام و انسجام ملت است و باعث می‌شود که مردم خود سرنوشت شان را بدست بگیرند.

وی یادآور شد: ما در ۱۲ فروردین ۵۸ جمهوری اسلامی را انتخاب کردیم و از آن زمان همه ارکان نظام طبق قانون اساسی توسط مردم و یا نمایندگان مردم انتخاب شده و می‌شوند.

استاندار گیلان گفت: ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را در استان برعهده دارند و همه برای برگزاری انتخاباتی سالم، صیانت از آرای مردم و امنیت انتخابات تلاش می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: هم اینک دومین تولید کننده نوعی از پهپاد و چهارمین تولید کننده اژدرهای زیر دریایی هستیم.

استاندار گیلان اظهار کرد: ما امروز از نظر نظامی در بخش‌های مختلف موشکی توانمندیم و در بسیاری از حوزه های دیگر مقتدرانه پیش می‌رویم.

وی تصریح کرد: در دوره ریاست جمهوری قبل،روسای جمهوری آمریکا می‌گفتند گزینه نظامی روی میز است و ما را تهدید می‌کردند اما امروز می‌گویند ما به ایران کاری نداریم.

وی در ادامه به شاخص های برخورداری مردم از خدماتی همچون آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی و احداث راه و آسفالت اشاره و اظهار کرد: اکنون شاخص گازرسانی به بیش از ۹۷ درصد رسیده است و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستاهای بالای ۱۵ خانوار در استان هم از برق برخوردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.