کد خبر : 22892
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

در خدمتگزاری به مردم،نباید لحظه‌ای غفلت نماییم

در خدمتگزاری به مردم،نباید لحظه‌ای غفلت نماییم
همه افراد جامعه، بسیجی هستند و بسیجی بودن محدود به افراد و اقشار خاصی از جامعه نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

آیین معارفه سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و سرهنگ پاسدار رضا رنجبر مسئول سازمان بسیبج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.
دشت بزرگ در این آیین گفت: بسیجیان در طول 8 سال جنگ تحمیلی، گرانمایه‌ترین ارزش وجودی، یعنی نفس و جان خود را فدای انقلاب و شجره طیبه کرده اند و ما که اکنون به برکت این ایثارگری ها، فرصت خدمت داریم باید آن را مغتنم شمرده و لحظه ای در خدمتگزاری به مردم نباید غفلت نماییم.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های بسیجی،زیرکی و گوش به فرمان امام بودن و ولایت پذیری است. با این ویژگی،بسیجیان باید دشمن را در توطئه‌هایشان ناامید کنند. ویژگی دیگر بسیجیان آگاهی است و باید با علم و دانش،جلوی به انحراف کشیدن اذهان جوانان را بگیریم و با عملکرد و خدمت انقلابی و شبانه روزی خود، جوانان را به ارزش‌های انقلابی و اسلامی متصل نماییم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: بسیجی محدود به هیچ بخش و قشری نبوده و تمامی افراد با گرایش‌ها و سلیقه‌ها در عرصه های مختلف، بسیجی بوده و آغوش بسیج باید برای همه آحاد جامعه باز باشد و جذب حداکثری داشته باشیم. غفلت در این بخش موجب ریزش خواهد شد و مایه امیدواری دشمنان در انجام توطئه هایشان خواهد بود.
دشت بزرگ گفت: فروتنی و تواضع از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است که نمونه بارز آن شهید فهمیده بود که با نثار جان خود، برای همه الگویی بزرگ و ارزشمند است.
وی افزود: پایداری شبکه‌های برق و رضایتمندی مردم عزیز از خدمات صنعت برق، بیانگر تواضع، فروتنی و متاثر از روحیه بسیجی کارفرمایان و پیمانکاران، کارکنان و سایر دست اندرکاران صنعت برق می‌باشد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: غیرت دینی،مردمی و اهل عمل بودن از دیگر ویژگی‌های مهم بسیجیان است که اقتدار و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آورده است.
وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه امروزی، گفت: کارکنان و بسیجیان صنعت برق در دوران کنونی نیز چون گذشته وظیفه سنگین و حساسی بر دوش دارند. درتبیین عملکرد، اصحاب محترم رسانه از پروژه‌ها بازدید می‌نمایند و خدمات شرکت را به نحو احسن به آگاهی و اطلاع ذینفعان و مردم عزیز می‌رسانند تا امید را در دل مردم زنده نگه دارند.آمادگی کامل داریم تا دانشجویان، دانش آموزان، اصحاب رسانه ،مسئولین، و مردم از تاسیسات صنعت برق بازدید نمایند.
دشت بزرگ با اشاره به انتخابات پیش رو،گفت: انتخابات،مرحله ای حساس و مهم است که دشمنان تلاش دارند تا مردم عزیز را از شرکت در انتخابات منع کنند و وظیفه انقلابی و شرعی یکایک ما این است که بستر و شرایط حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم تا با تشکیل مجلسی مقتدر و انقلابی، شاهد ایرانی سربلند و خوشنام در عرصه بین‌المللی باشیم.
سرهنگ پاسدار رضا رنجبر مسئول سازمان بسیبج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان در این آیین گفت: همه افراد جامعه، بسیجی هستند و بسیجی بودن محدود به افراد و اقشار خاصی از جامعه نیست.
وی افزود:نقش و مسئولیت بسیجیان در سه مقوله جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی بسیار مهم و اساسی می‌باشد. بسیجیان باید در عرصه خدمت و تلاش، از جان مایه بگذارند و باید با بصیرت و دانش، خود آگاهی افراد را بالا ببرند تا دشمنان نتوانند فتنه و آشوبی را در کشور ایجاد کنند.
مسئول سازمان بسیبج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان گفت:بسیج کارمندان، مشاوران امین مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت ها هستند و تفکر بسیجی می‌تواند جامعه، اداره و محل کار را سالم نگه دارد.
گفتنی است که در پایان این آیین، با اهدای حکم مسئولیت از سوی سرهنگ پاسدار رضا رنجبر مسئول سازمان بسیبج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان، ابراهیم شعبانی به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.