کد خبر : 22598
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

رئیس ستاد دهه فجر استان گیلان:

مردم آینه مدیران و مسئولان کشور هستند

مردم آینه مدیران و مسئولان کشور هستند
حجت‌الاسلام اشجری :با ارائه خدمات بايد کام مردم را شيرين کنيم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
رئیس ستاد دهه فجر استان گیلان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته روستایی و عشایری سازمان جهادکشاورزي استان گيلان با اشاره به گستردگی فعالیت‌های کمیته روستایی و عشایر نسبت به فعالیت‌های دیگر کمیته‌های ستاد دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفان است و باید خدماتی به مردم ارائه دهیم که کام مردم شیرین شود و رضایت‌مندی برای مردم ایجاد کنیم و اگر نمی‌توانیم در راستای قانون مشکل ایشان را حل کنیم، با اخلاق‌خوش برخورد کنیم.
حجت‌الاسلام مجتبی اشجری گفت: شخصی که بخواهد ناامیدی را در جامعه رواج دهد،به دشمن کمک می‌کند و در دهه فجر انقلاب اسلامی باید بتوانیم دستاوردهای انقلاب را هنرمندانه بیان کنیم و این کار یک هنر است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان یادآور شد: مردم آینه مدیران و مسئولان کشور هستند و باید ببینیم چقدر خودمان را ساخته‌ایم که به آن میزان از مردم توقع داریم.
وی گفت: اصلی‌ترین مطالبه و شعار مردم در طول انقلاب اسلامی شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی”بوده و باید بررسی کنیم اکنون برای تحقق این شعار در چه نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم.
حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به آیات قرآن کریم درباره نصرت خاطرنشان کرد: در قرآن کریم پس از نصرت، از استغفار از کوتاهی‌ها سخن به میان آمده است و قطعاً در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی دارای کاستی‌هایی بوده‌ایم ولی متاسفانه در فرهنگ ما عذرخواهی نسبت به کوتاهی به مردم کمرنگ است و باید این فرهنگ را بین مدیران رواج دهیم.
وی تصریح کرد: حاج قاسم بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و امروز نام ایران اسلامی در همه جهان با عظمت می‌درخشد و دشمن عزمش را برای به زانو درآوردن ما جزم کرده و شما افسران عرصه امنیت غذایی باید بتوانید این زمینه را مدیریت کنید.

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.