کد خبر : 22582
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

استاندار گیلان:

دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه تلاش‌های صادقانه دولت و نظام است

دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه تلاش‌های صادقانه دولت و نظام است
عباسی:برگزاری ۲ انتخابات در اسفند ماه امسال به فاصله اندکی از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مبین این است که یکی از مهمترین جلوه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی توجه به اراده مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر گیلان گفت: همگان بویژه مدیران باید پرچم افتخارات نظام اسلامی را افراشته کرده و مردم را بیشتر با خدمات دولت و نظام آشنا کنند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام شده و دستاوردهای بسیاری حاصل شده است،افزود: مردم باید آگاه شوند که چه کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف از جذب سرمایه گذار، توسعه و آبادانی شهرها و روستاها، ایجادو ارتقاء زیرساخت‌ها انجام شده و چه دستاوردهای کم نظیری در حوزه‌های علمی،بهداشتی و درمانی و غیره حاصل شده در حالی که پیش از انقلاب، ما کشوری مصرف کننده بودیم و حتی پزشکان عمومی ما نیز از کشورهای دیگر بود.

*دهه فجر بیاد ماندنی رقم بزنیم

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: در عین حال باید جشن دهه فجر امسال را که همزمان با اعیاد مبارک ماه‌های رجب و شعبان است، با شکوه هر چه بیشتر برگزار کرده و جشن به یادماندنی را برای مردم رقم زنیم.

عباسی اضافه کرد: رسانه‌ها نیز باید فضا را به سمت آینده امیدبخش سوق دهند چرا که عده‌ای قصد ایجاد ناامیدی و حاکم کردن فضای یاس در جامعه و مردم را دارند؛ از این رو اجازه هنجارشکنی به هیچ احدی داده نخواهد شد.

*آینده از آنِ آزادیخواهان جهان و مردمی است که ملت ایران را الگوی‌ خود می دانند

استاندار گیلان بیان کرد: ملت ما با رهبری امام راحل(ره) یک قدرت جهانی را شکست داد و هم اینک در سایه انقلاب شکوهمند و نظام اسلامی ما و منویات رهبر معظم انقلاب، موج بیداری در دنیا شکل گرفته و شاهدیم که دشمنان ما به سمت زوال و نابودی حرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی به همراه کشورهای غربی مقابل مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین صف آرایی کرده و آنان را در میان سکوت کشورهای عربی به خاک و خون می‌کشند اما آینده از آنِ آزادیخواهان جهان و مردمی است که ملت ایران را الگوی‌ خود می دانند.

عباسی در ادامه گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ما ایستادگی کرد و در برابر همه توطئه‌های دشمنان پیروز شد در حالی است که استکبار با هزاران میلیارد دلار هزینه قصد داشت تا این ملت و کشور را منزوی کند اما با همه هزینه ها و توطئه های بسیار ناکام ماند زیرا انقلابی که اساس آن قرآن و اعتقادات دینی است، شکست نخواهد خورد.

استاندار گیلان اظهار کرد: در برهه کنونی نیز باید تلاش کنیم تا جشن های دهه فجر باشکوه برگزار شود و به نسل امروز و جوانان نیز نشان دهیم که ملت ما در چه زمانی و چه موقعیتی دشواری برابر زورگویان ایستاد و در چه شرایط سختی پیروز شد.

*بر اساس بیانیه گام دوم و جهاد تبیین؛ دستاوردها را به مردم انقلابی بازگو کنید

عباسی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای این ستاد در برگزاری هر چه بهتر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به سخنان رئیس محترم جمهور در تاکید بر جذابتر و غنی‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اظهار داشت: با اینکه مراسم گرامیداشت دهه فجر به منظور بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ برگزار می‌شود، اما ما هر سال یک ۲۲ بهمن جدید داریم که ویژگی‌‌های خاص خود را دارد و یکی از ویژگی‌های مهم دهه فجر امسال موضوع اساسی جهان اسلام یعنی به اوج رسیدن جنایت ضد بشری صهیونیست ها علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین است که امروز به مسئله اصلی همه جهان بشریت تبدیل شده است.

استاندار گیلان تاکید کرد: جمهوری اسلامی در ۴ دهه گذشته همواره بر مبنای اراده و خواست مردم اداره شده و اساسا توجه به اراده مردم در این سرزمین مولود انقلاب اسلامی است و اکنون با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسئله جهاد تبیین باید دستاوردها و عملکردها را به مردم انقلابی و قدرشناس بیان کرد.

وی دهه فجر را جلوه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی برشمرد و با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، جهاد تبیین را از ابزارهای مهم مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن دانست و اظهار داشت: صدا و سیما و همه عاشقان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای انتقال مفاهیم اساسی انقلاب اسلامی با شور و شعور انقلابی،حس غرور ملی را با تولید محتوا و نیز برگزاری برنامه های مفید در دهه فجر بویژه در راهپیمایی 22 بهمن به منصه ظهور بگذارند.

 

منبع:روابط عمومی استانداری گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.