کد خبر : 21736
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

دیدار استاندار گیلان با مادر تک فرزند شهید “مهرداد رمضانپور” در رشت

دیدار استاندار گیلان با مادر تک فرزند شهید “مهرداد رمضانپور” در رشت
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر، استاندار گیلان با مادر بزرگوار شهیدی که یگانه فرزندش را تقدیم انقلاب کرده، دیدار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان بمناسبت سالروز ولادت مادر خوبی‌های عالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر و در راستای تکریم خانواده معزز شاهد و ایثارگر، با مادر بزرگوار شهید مهرداد رمضان پور که یگانه فرزندش را تقدیم انقلاب کرده است در رشت دیدار و گفت و گو کرد.
وی در دیدار با گرامیداشت ولادت باسعادت ام ابیها حضرت صدیقه کبری(س) و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تقارن این روز عزیز با سالروز شهادت اسوه ایثار و مقاومت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مادران عزیز شهدا همچون شما که تک فرزند خود را برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم اسلام و انقلاب نموده اید، نمونه بازر الگو پذیری از اسوه تمام عیار ولایتمداری یعنی حضرت زهرا(س) هستید.
استاندار گیلان با تاکید بر تکریم خانواده معزز شاهد و ایثارگر، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ایمان و اخلاص مردم شهیدپرور ایران اسلامی هراس دارند و این مردم ولایتمدار بوده اند که همیشه با بصیرت خود آنان را مایوس کرده اند.
وی ضمن درخواست دعای خیر از مادر شهید رمضانپور، افزود: ما امروز مهمان شهید عزیزتان هستیم چرا که شهدا زنده‌اند و بر ما نظاره می‌کنند.
شهید مهرداد رمضان پور تنها فرزند مرحوم اسماعیل رمضان پور؛ متولد ۱۳۴۱ در ۲۱ بهمن سال ۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه سلیمانیه عراق به فیض شهادت نائل آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.