کد خبر : 21314
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی و افتخار برای همه مسئولین است

عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی و افتخار برای همه مسئولین است
آدمیت:امروزه هرچه داریم و درسطح بین‌الملل کسب کرده‌ایم همه را مدیون خون پاک شهدا،صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

آدمیت سرپرست فرمانداری در جریان دیدار و تکریم خانواده شهدا گفت:عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی و افتخار برای همه مسئولین است.
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، سرپرست فرمانداری خمام با همراهی امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید شهرستان خمام و جمعی از مسئولین به دیدار و تکریم از خانواده معظم شهیدان منوچهر عباسپور و رحمت ملائی پرداختند.
سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در این دیدارها با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است،افزود: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: امروزه هرچه داریم و درسطح بین‌الملل کسب کرده‌ایم همه را مدیون خون پاک شهدا،صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.
نماینده عالی دولت در شهرستان خمام بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که نباید یاد پدران،مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره‌ی شهیدان احتیاج دارد.
شهید ملائی در سال ۱۳۶۰ در خرمشهر و شهید عباسپور در سال ۱۳۶۴ در منطقه جنوب غربی شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.