کد خبر : 21042
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت خبر داد:

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای عصر قلم در اولین چهارشنبه دی ماه 1402

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای عصر قلم در اولین چهارشنبه دی ماه 1402
محمدپور:جشنواره با محوریت گزارش خبری و خبرهای تحلیلی با موضوع رشت _ دلنوشته و عکس با موضوع رشت با استقبال مواجه شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای رشت گفت: اختتامیه جشنواره رسانه ای عصر قلم که به مناسبت هفته رشت توسط روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد، همزمان با نخستین روز از بزرگداشت هفته رشت برگزار می‌شود.
محمدرسول محمدپور با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۶ دی ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود،اظهار نمود: اختتامیه جشنواره رسانه ای عصر قلم روز چهارشنبه ۶ دی ماه ساعت ۹ صبح در تالار مرکزی رشت و با حضور ریاست و اعضای شورا و شهردار رشت و با مشارکت اصحاب خبر و عکاسان و دیگر مدعوین برگزار می شود و طی آن از برگزیدگان این جشنواره تقدیر می‌شود.
وی به آثار ارسالی به جشنواره عصر قلم اشاره و‌ گفت:این جشنواره با محوریت گزارش خبری و خبرهای تحلیلی با موضوع رشت _ دلنوشته و عکس با موضوع رشت برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی فعالان این حوزه مواجه گردید.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت با اشاره به آثار ارسال شده به این جشنواره تصریح نمود:در بخش گزارش خبری و خبرهای تحلیلی با موضوع رشت تعداد ۱۳۱ اثر،دلنوشته ۶۵ اثر و همچنین در حوزه عکس که به دو بخش عکس دوربین و موبایلی تقسیم شده بود که در مجموع در بخش عکس ۱۹۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با بررسی‌های به عمل آمده توسط داوران از هر بخش نفرات اول تا سوم انتخاب و در مراسم اختتامیه از آنان تجلیل خواهد شد.
وی با قدردانی از ریاست و اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره رسانه ای عصر قلم گفت:روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت در تلاش است تا این جشنواره در مراحل بعد در سطوح ملی و بین‌المللی برگزار شود.

 

منبع:روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.