کد خبر : 20825
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

سرپرست فرمانداری خمام؛

مقام عالی دولت در شهرستان خمام:اصناف و بازاریان با رعایت انصاف و صداقت در معامله، خدمت‌رسانی کنند

مقام عالی دولت در شهرستان خمام:اصناف و بازاریان با رعایت انصاف و صداقت در معامله، خدمت‌رسانی کنند
آدمیت:دیدار چهره به چهره با شهروندان جهت رسیدگی مطلوب‌تر به مسائل و مشکلات مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

سرپرست فرمانداری خمام در راستای تنظیم بازار کالا و خدمات و جلوگیری از گران‌فروشی و کم‎فروشی از بازار و فعالیت اصناف بازدید نمود.
حسن آدمیت با همراهی معاون فرمانداری و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، نماینده صنعت، معدن و تجارت خمام و نماینده اماکن شهرستان خمام در راستای بررسی وضعیت تنظیم بازار کالا و خدمات از مغازه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نهادها و اصناف مختلف بازار بازدید و در جریان عرضه و تقاضای کالا قرار گرفت.
مقام عالی دولت در شهرستان خمام در حاشیه این بازدید، هدف از بازدید مستقیم را جلوگیری از گران‌فروشی و کم‌فروشی عنوان و گفت: در راستای رفع مشکلات مردم و به منظور کسب اطلاع از وضعیت بازار و کنترل قیمت‌ها در این ایام سال و بازار شب یلدا، این بازدید صورت گرفته است.
آدمیت ادامه داد: طی این بازدید در راستای آگاهی از عرضه کالا و نظارت بر قیمت‌ها از تعدادی از مغازه‌های شهر بازدید و دستورات لازم جهت مرتفع کردن مشکلات موجود از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط و متولیان داده شده است.
وی با اشاره به اینکه بازار به عنوان قلب اقتصاد یک منطقه، نقش موثری در ارتباط با تامین نیازهای مردم داشته، عنوان کرد: اصناف و بازاریان باید با رعایت انصاف و صداقت در معاملات خود به مردم خدمات‌رسانی کنند.
سرپرست فرمانداری خمام به مقوله سلامت و امنیت غذایی در شهرستان اشاره کرد و گفت: بحث سلامت در مدیریت و برنامه‌ریزی متولیان امر و امور شهر در اولویت قرار گرفته و در این راستا مسئولان باید با تعامل بیشتر با بازاریان و مردم وارد عمل شوند.
آدمیت در پایان با اشاره به نتیجه بهتر عملکرد هر مسئولی با دیدار چهره به چهره با مردم و روبه‌رو شدن با مشکلات مردم از نزدیک،بر دیدار چهره به چهره با شهروندان جهت رسیدگی مطلوب‌تر به مسائل و مشکلات مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان تاکید نمود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.