کد خبر : 20633
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان

قاچاق يك آفت خطرناك سد راه پويايي اقتصاد و سلامت تجارت كشور است

قاچاق يك آفت خطرناك سد راه پويايي اقتصاد و سلامت تجارت كشور است
سرهنگ خوش خلقت: انرژی‌زا‌های قاچاق به مقصد نرسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف بیش از 3 هزار و 900 قوطی نوشیدنی‌ انرژی‌زا خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان شوتی در شهرستان رودبار خبر داد.
سرهنگ محمد خوش‌خلقت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پليس، مبارزه با قاچاق کالا را يكي از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامي در برخورد با مفسدان اقتصادي عنوان و گفت: پلیس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانوني می‌کند.
وي در ادامه با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا استان با اقدامات فنی صورت گرفته از تردد یک دستگاه نیسان شوتی حامل کالای قاچاق در محور شمال به جنوب مطلع شده و با همکاری پلیس آگاهی رودبار خودرو مورد نظر را در این شهرستان متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، 3 هزار و 900 قوطی نوشیدنی‌ انرژی‌زا خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان به معرفي متهم 49 ساله اين پرونده به مرجع قضائی اشاره كرد و بيان داشت: بنابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات 3 میلیارد و 168 میلیون ریال است.
اين مقام انتظامي در پايان با اعلام اينكه قاچاق به عنوان يك آفت خطرناك سد راه پويايي اقتصاد و سلامت تجارت كشور محسوب مي‌شود، تصريح كرد: مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.