کد خبر : 20564
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

برگزاری مانور تمرینی،آموزشی صنعت آب و برق منطقه شمال غرب کشور

برگزاری مانور تمرینی،آموزشی صنعت آب و برق منطقه شمال غرب کشور
حضور اكیپ‌های عملیاتی شركت توزیع برق گیلان در مانور تمرینی - آموزشی مدیریت بحران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

محمدتقی مهدیزاده،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از حضور موفق این شرکت در مانور تمرینی – آموزشی مدیریت بحران مناطق ۶ گانه کشور شامل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان،زنجان،اردبیل و کردستان (منطقه شمال غرب)در سنندج خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: این مانور تمرینی – آموزشی صنعت آب و برق منطقه شمال غرب کشور با رویکرد “بارش شدید باران” و “ایجاد سیلاب” با حدود ۳۵۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی برگزار شد.
مهدیزاده گفت: انسجام بخشی و ایجاد هماهنگی سازمان یافته در بین شرکت‌های آب و برق در مواقع بحران می‌تواند زمینه ساز پیشگیری و کنترل شرایط اضطراری و همچنین موثر در کاهش آسیب‌های ناشی از شرایط سخت باشد.
وی برگزاری این مانور را اقدامی مثبت برای هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها عنوان و ابراز امیدواری کرد این مانور با موفقیت تمام شده و منجر به هم‌افزایی و آمادگی بیشتر شود.
گفتنی است در این مانور شهرام فلاح فعال رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق گیلان بهمراه جمعی از کارکنان این شرکت حضور داشتند و ضمن انجام فرآیند و پروتکل های مانور مذکور، با ابعاد گسترده آمادگی و مقابله با هرگونه خطرات احتمالی آشنا شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.