کد خبر : 20474
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

محکومیت حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان؛

تسلیت استاندار گیلان درپی شهادت جمعی از نیرو‌های جان بر کف فراجا

تسلیت استاندار گیلان درپی شهادت جمعی از نیرو‌های جان بر کف فراجا
نماینده عالی دولت در گیلان با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان؛ شهادت جمعی از نیرو‌های جان بر کف فراجا و حسن بابانیا شهید گیلانی این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

متن پیام دکتر اسدالله عباسی به این شرح است:

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/ ۱۶۹)

 خبر شهادت جمعی از نیرو‌های جان بر کف و وظیفه شناس فراجا از جمله شهید سرافراز گیلانی “حسن بابانیا” در حادثه تروریستی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان که به فیض عظیم شهادت نائل آمدند؛موجب تأسف و تألم شد.
سربازان جان بر کف ایران اسلامی در گوشه گوشه میهن عزیزمان به‌صورت بی‌وقفه در تلاشند تا کشور را از گزند بدخواهان و بداندیشان در امان نگاه دارند.
اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تاکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی، شهادت جمعی از نیرو‌های جان بر کف و وظیفه شناس فراجا از جمله شهید سرافراز گیلانی “حسن بابانیا” را به مقام معظم رهبری،خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان، خانواده آن شهید گرانقدر و مردم شریف ایران اسلامی، استان ولایتمدار گیلان خصوصاً شهرستان  املش تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نمایم.

 اسدالله عباسی

 استاندار گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.