کد خبر : 19298
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:مسائل نخستین منطقه آزاد شمال کشور باید در چارچوب هم‌افزایی میان نهادی رفع شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:مسائل نخستین منطقه آزاد شمال کشور باید در چارچوب هم‌افزایی میان نهادی رفع شود
سیاهکارزاده:بهره گیری از الگوی نظام مند و مسئله محور در كنار راهكارهای هم‌افزا برای تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها سرلوحه فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد انزلی خواهد بود.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پیگیری های مستمر نماینده مردم شهرستان بندر انزلی جهت رفع مسائل استان و شهرستان قدردانی نموده و از برگزاری نشست با روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی استقبال کرد و اظهار داشت: مسائل مطرح شده را می‌توان با بهره گیری از الگوی نظام مند و مسئله محور در کنار راهکارهای هم‌افزا برای تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها، سرلوحه فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد انزلی قرار داد.
وی اولویت‌بندی مباحث عنوان شده جهت نیل به اهداف را حائز اهمیت ارزیابی نمود و گفت: منطقه آزاد انزلی را باید بخشی از نظام حکمرانی اقتصادی، تجاری و صنعتی، منطقه، استان و کشور است و براین اساس مسائل نخستین منطقه آزاد شمال کشور را در چارچوب هم‌افزایی میان نهادی رفع نمود.
سیاهکارزاده با اشاره به عملکردهای مثبت مدیران گذشته، منطقه آزاد انزلی را منطقه ای فاخر و قابل افتخار عنوان کرد و از گسترش و تعمیق همکاری های فی مابین با تمام نهادهای شهرستانی، استانی و کشوری استقبال نمود.
منطقه آزاد انزلی دارای ظرفیت‌های زیادی برای ایفای نقش محوری در مناسبات کشورهای حاشیه دریای کاسپین و اوراسیا است.
احمد دنیا مالی نماینده شهرستان بندرانزلی با اشاره به روند طی شده در منطقه آزاد انزلی طی سنوات اخیر از حضور مدیرعامل جوان، خوش آتیه و توانمند در نخستین منطقه آزاد شمال کشور استقبال و اظهار داشت: هدف از برگزاری نشست مشترک مابین مدیران ادارات دولتی شهرستان و شوراهای روستاهای محدوده منطقه، ایجاد سازوکار هم افزایی میان نهادی است و نقشی جز هم‌افزایی نباید داشته باشند.
وی با تصریح براینکه همه نهادهای شهرستانی و استانی باید در مسیر موفقیت منطقه آزاد انزلی گام بردارند، موفقیت این منطقه را مترادف با موفقیت مردم شهرستان، استان و کشور، ارزیابی کرد و افزود: منطقه آزاد انزلی محل حضور نیروهای سالم و کارآمد می باشد، اینجا حوزه اقتصادی است نه سیاسی و هر مدیری که دارای این دو شرط باشد بنده با تمام قدرت حمایت می کنم و به اهمیت این مهم باور دارم.
نماینده مردم شهرستان بندر انزلی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)،گسترش فعالیت در حوزه دریای کاسپین باید در دستور کار نهادهای استانی و ملی قرار گیرد،اضافه کرد: منطقه آزاد انزلی دارای ظرفیت های زیادی برای ایفای نقش محوری در مناسبات کشورهای حاشیه دریای کاسپین و اوراسیا می باشد و گسترش ترانزیت زمینه ساز رونق فضای کسب و کار دراین منطقه و به تبع آن استان و کشور می شود.
وی در پایان اشاره ای به رویکرد مثبت مدیران و مسئولین سازمان منطقه آزاد انزلی در ارتباط با شهرستان بندرانزلی نمود و گفت: مردم با افتخار از منطقه یاد می کنند و جزئی از خودشان می‌دانند.
در این نشست مدیران دستگاه های اداری شهرستان بندرانزلی، به بیان نقطه نظرات خود در خصوص سازوکارهای توسعه و تعمیق همکاری های دو و چند جانبه پرداختند.

منبع:مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.