کد خبر : 19220
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

رئیس شورای اسلامي شهر رشت: اختصاص یک مجموعه ورزشی به ورزشکاران دارای معلولیت

رئیس شورای اسلامي شهر رشت: اختصاص یک مجموعه ورزشی به ورزشکاران دارای معلولیت
واثق کارگرنیا: در اختیار گرفتن سکوهای قهرمانی توسط ورزشکاران دارای معلولیت رشتی مایه مباهات است.

به گزارش پویشگران گیل:
محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران مدال آور دارای معلولیت در ساختمان شورای رشت با قدردانی از سیدیاسین حسینی مشاور حوزه ریاست شورا در امور ورزش جانبازان و معلولین گفت: این نشست با پیگیری سید یاسین حسینی قهرمان ارزنده جهان در رشته ورزشی کاراته در بخش معلولین برگزار شده است و ورزشکاران این حوزه دارای ظرفیت‌های فراوانی هستند و در اعتلای پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی موفق بوده و هستند.
وی با بیان اینکه ورزشکاران این حوزه اثبات کردند که معلولیت به معنای محدودیت نیست، افزود: سکوهای قهرمانی آسیا و جهان در بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله کاراته در اختیار ورزشکاران دارای معلولیت رشت و استان گیلان قرار دارد و این مهم برای ما مایه مباهات می باشد.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مشکلات پیش روی ورزشکاران کم توان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا به لحاظ تجهیز و تامین امکانات ورزشی برای این ورزشکاران نیز تسریع صورت بگیرد و حتی اگر توان احداث یک ورزشگاه اختصاصی برای این ورزشکاران مدال آور وجود ندارد باید یک مجموعه ورزشی برایشان مهیا شود تا بتوانند با فراغ خاطر بیشتر نسبت به انجام تمرینات به منظور حضور در میادین ملی و بین‌المللی بپردازند.
کارگرنیا با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری رشت از توان خود به منظور حمایت و رفع مشکلات این ورزشکاران استفاده می‌کند، افزود: در آینده ای نزدیک جلسه ای با حضور شهردار رشت، رئیس هیئت ورزش های معلولین و جانبازان و مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با هدف تسریع و تسهیل در امر خدمات رسانی به این ورزشکاران برگزار می شود.
سید یاسین حسینی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کاراته معلولین و مشاور رئیس شورای شهر رشت نیز در این دیدار اظهار کرد: نگاه حمایتی مسئوولین برای ورزشکاران دارای معلولیت مایه دلگرمی است و از حمایت های ریاست شورای رشت کمال تشکر دارم.
مجید گام دوست یکی دیگر از ورزشکاران دارای معلولیت در رشته ورزشی فوتسال نیز با قدردانی از برگزاری این دیدار اظهار کرد: اشتغال و تامین معیشت برای ورزشکاران دارای معلولیت یک دغدغه بزرگ محسوب می شود و ما انتظار داریم همچون دیگر ورزشکاران بتوانیم سهمی از سرانه فضاهای ورزشی شهر در اختیار داشته باشیم.

 

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.