کد خبر : 18798
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:وضعیت نابسامان پل جانبازان یکی از عوامل استیضاح شهردار قبلی بود

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:وضعیت نابسامان پل جانبازان یکی از عوامل استیضاح شهردار قبلی بود
رئیس شورای اسلامي شهر رشت بابت وضعیت نامناسب پل جانبازان به شهردار رشت تذکر داد.

به گزارش پویشگران گیل:
محمدحسین واثق کارگرنیا در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با قدردانی از حضور اصحاب رسانه در جلسات شورا اظهار کرد: بابت تمامی زحماتی که خبرنگاران در پوشش اخبار حوزه مدیریت شهری رشت متحمل می شوند قدردانی می کنیم.
وی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار افزود: در قیام عاشورا حضرت زینب کبری سلام الله علیها مصائب فراوانی را متحمل شدند و این بانوی بزرگوار حافظ و ناشر قیام خونین کربلا در طول ادوار تاریخ بودند و در مجالس یزیدیان، قداست قیام خونین کربلا را معرفی و نقشه های شوم یزید را برملا ساختند و ان شاا بانوان فرهیخته ایران اسلامی نیز با الگوپذیری ازاین بانوی بزرگوار به خوبی پیام شهدای گرانقدر ایران اسلامی را به جهانیان معرفی کنند.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با قدردانی از خدمات قشر پرستار در تامین و حفظ سلامت دیگر همنوعان تصریح کرد: تلاش های قشر زحمتکش پرستار در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و کرونا و.. برای نجات جان دیگر همنوعان فراموش نمی‌شود و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی در امور محوله داریم.
کارگرنیا با تسلیت حادثه تلخ رقم خورده در جایگاه سوخت متعلق به شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: قصد ندارم که بگویم چه فرد یا افرادی در این اتفاق تلخ مقصر هستند ، اما طی همین چند ماه اخیر شهرداری رشت به منظور استاندارد سازی این جایگاه ها هزینه‌های هنگفتی انجام داد و پس از این اتفاق ناگوار ، طی نامه ای مباحثی به منظور جلوگیری از تکرار چنین اتفاقات گوشزد شد و گویا این موضوع با مقاومت برخی مواجهه شده است و از شهردار رشت انتظار داریم اجرای این مهم را در دستور کار و از طریق دستگاه قضا پیگیری کنند.
وی با اشاره به مشکلات سد معبر در رشت بیان کرد: روز به روز شاهد افزایش حضور وانت های فروش میوه و… در سطح شهر هستیم که منجر به توقیف جای پارک برای دیگر خودروها و ضایع شدن حقوق دیگر شهروندان می‌شود.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با انتقاد از وضعیت پل جانبازان در رشت افزود: مدتهاست که از این بابت با شهرداری مکاتبات و تذکرات لازم انجام شده است و روز گذشته از طریق یکی از برنامه های تلویزیونی با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که از چندی قبل بابت وضعیت پل جانبازان با شهردار تماس گرفته شده بود و زمانی که بابت مصاحبه درباره وضعیت پل جانبازان به شهردار رشت و معاونت عمرانی شهرداری تماس گرفته شد پاسخگو نبودند.
کارگرنیا با تاکید به اینکه بابت وضعیت پل جانبازان به شهردار رشت تذکر می‌دهم، تصریح کرد: شهرداری رشت باید مشکلات این پُل را برطرف کند و یکی از مشکلاتی که پیش تر از این منجر به استیضاح شهردار وقت شد ،وضعیت نابسامان پُل جانبازان بود.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.