کد خبر : 18610
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

کشف داروهای غیرمجاز و فاسد در املش

کشف داروهای غیرمجاز و فاسد در املش
فرمانده انتظامی املش از کشف افزون بر 6 هزار عدد داروی غیرمجاز و فاسد در بازرسی از انبار یک داروخانه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پویشگران گیل:
سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به اینکه اغلب داروهای غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد،گفت:مجموعه انتظامي با افرادي كه به هر نحوي امنيت و سلامت مردم را به خطر بی‌اندازند، برخورد قاطع و قانوني مي‌كند.
وی در ادامه به دريافت گزارشي در خصوص دپو داروهای فاسد در انبار یک داروخانه در املش و پيگيري پليس امنیت عمومی در اين زمينه اشاره كرد و گفت: پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پليس به آدرس محل مورد نظر اعزام شد.
فرمانده انتظامی شهرستان املش از کشف ۶ هزار و ۳۷ عدد انواع دارو‌های تاریخ مصرف گذشته و غيرمجاز خبر داد و افزود: در اين خصوص متصدی ۳۲ ساله داروخانه با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.
اين مقام انتظامي در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.