کد خبر : 17915
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

مدیرکل اوقاف گیلان: ۱۳آبان قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد

مدیرکل اوقاف گیلان: ۱۳آبان قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد
حجت الاسلام تدینی:در ماجرای غزه هم دیدید جوانان فلسطین با دست خالی به رژیم صهیونیستی ضربه زد و نشان داد هیبت دشمن پوشالی است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل اوقاف گیلان در مراسم روز ۱۳ آبان در اجتماع مردم سیاهکل گفت: سه حادثه مهم اتفاق افتاد. حادثه اول ۱۳ آبان ۱۳۴۳ بود که بعد از تصویب قانون مصونیت قضایی و اعتراض امام خمینی به دستگیری و تبعید امام منجر شد و امام در ۱۵ سال تبعید انقلاب را یا یارانش پیش برد.
در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ رژیم پهلوی دانش آموزان انقلابی را به شهادت رساند و خون این دانش آموزان شهید باعث شکوفایی انقلاب شد.
در ۱۳ آبان ۵۸ به دنبال توطئه آمریکا و تلاش های براندازانه آمریکا منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد. دشمنی آمریکا با ملت ایران از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و با سرنگونی دولت مردمی در ایران علنی شد.
حجت الاسلام تدینی افزود: حرکت دانشجویان پیرو خط امام به حدی مهم بود که امام از آن تعبیر به انقلاب دوم کرد و حتی بزرگتر از انقلاب اول یاد کرد.
۱۳ آبان در خط سیر خطوط اصلی انقلاب اسلامی یعنی استکبار ستیزی بود و اگر استکبار ستیزی را از انقلاب بگیریم چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمی‌ماند.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد و آمریکا از همین عصبانی شد.در ماجرای غزه هم دیدید جوانان فلسطین با دست خالی به رژیم صهیونیستی ضربه زد و نشان داد هیبت دشمن پوشالی است.حاج قاسم هسته‌های مقاومت را در کشورهای اسلامی شکل داد و اتحاد این هسته‌های مقاومت در ماجرای غزه نشان داد هیبت پوشالی دشمن در جریان مقاومت تاثیری ندارد.
مدیرکل اوقاف گیلان ادامه داد: ۱۳ آبان نشان دهنده نقش نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب بود و مدیران باید به نقش نوجوانان و جوانان بیشتر اهمیت بدهند. اسناد لانه جاسوسی نشان داد دشمن همیشه به دنبال دشمنی است و نفوذ از گذشته وجود داشته و باید هوشیار بود که نفوذی ها باعث ناامیدی مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام نشوند.
وی رمز موفقیت در ۱۳ آبان را ایستادگی و مقاومت مردم دانسته و افزود: تا این استقامت و صبر باشد وعده الهی محقق خواهد شد و نصرت و کمک خداوند به یاری مومنان خواهد آمد و زنده شدن وجدان های بیدار در سراسر دنیا روز به روز افول آمریکا و اسرائیل را سریعتر خواهد کرد.
وی در پایان ایمان و اتحاد ملت‌های مسلمان را شرط برخورداری از نصرت الهی دانسته و افزود:اتحاد باعث نتیجه دادن مقاومت مردم خواهد شد و نباید از دشمن غفلت نکنیم چون دشمن هوشیار است،اتاق فکر دشمن همواره در حال توطئه است، افسران جنگ نرم باید همواره هوشیار باشند و اصل اصیل انقلاب که استکبار ستیزی است خدشه دار نشود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.