کد خبر : 17537
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

آرزوهایم‌ فراموش‌ می‌شوند

آرزوهایم‌ فراموش‌ می‌شوند
ترجمه کتاب «آرزوهایم فراموش‌می‌شوند» را نورعلی احمدی فالعی برعهده‌ داشته و در ۱۴۸ صفحه رنگی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر شده‌ است.

به گزارش پویشگران گیل:
مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان مسابقه کتاب‌خوانی «هرگز کوچ‌ نمی‌کنم» را با بهره‌گیری از کتاب «آرزوهایم‌ فراموش‌ می‌شوند»، در حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار نمود.
این مسابقه کتاب‌خوانی با هدف بهره‌گیری از روش‌های آموزش غیرمستقیم و هدف‌مند کانون در ارایه آموزه‌ها با استفاده از فعالیت‌های کتاب‌محور و درحمایت از مردم مسلمان فلسطین، به ویژه کودکان و نوجوان غزه برگزار شد.
براساس این گزارش‌، دل‌نوشته «هرگز کوچ‌ نمی‌کنم» از کتاب «آرزوهایم فراموش‌می‌شوند»، مجموعه خاطره‌ها و رویدادهای زندگی کودکان فلسطینی‌ که همراه با نقاشی کودکان ایرانی، حمایت بی‌دریغ از مقاومت مردم فلسطینی را به‌ نمایش‌ می‌گذارد، به عنوان منبع مطالعاتی این مسابقه قرار گرفت.
برهمین اساس نیز اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن حمایت از کودکان غزه و محکوم‌ کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی،با راهنمایی و هدایت مربیان کانون به روخوانی و نقد ظاهری و محتوایی این کتاب پرداختند.
پاسخ‌گویی به پرسش‌های چهارگزینه‌ای برگرفته از دل‌نوشته «آرزوهایم فراموش‌ می‌شوند»، نوشته «خمیس ابورحمه» از منطقه نصیران غزه، دیگر بخش این مسابقه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بود و درپایان با معرفی برگزیدگان همراه‌ شد.
ترجمه کتاب «آرزوهایم فراموش‌می‌شوند» را نورعلی احمدی فالعی برعهده‌ داشته و در ۱۴۸ صفحه رنگی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر شده‌ است.
این مسابقه کتاب‌خوانی از سوی مربیان مراکز ثابت، سیار شهری و روستای، کتاب‌خانه‌های پستی و مراکز فرهنگی هنری فراگیر کانون استان گیلان برگزار شد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.