کد خبر : 17361
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

رفع تصرف اراضی ۱۰۹ میلیاردي رضوانشهر

رفع تصرف اراضی ۱۰۹ میلیاردي رضوانشهر
فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف بیش از 2 هزار و 700 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 109 میلیارد ریال در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش پویشگران گیل:
سردار عزیزاله ملکی در گفت‌و‌گویی با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، گفت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفاني كه نسبت به تصرف اراضي ملي و منابع طبيعي اقدام مي‌كنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
وی در ادامه از دريافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقيقات پليس در اين زمينه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه كارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل‌ اعلامي اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان تصريح كرد: در بازدید از زمين‌ مورد نظر مشخص شد، اين شخص ۲ هزار و ۷۲۸ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را به وسیله فنس و سيم‌خاردار محصور کرده است.
این مقام ارشد انتظامی به معرفي متهم ۴۷ ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي اشاره كرد و با بیان اینکه با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی اين اراضی را ۱۰۹ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار ملکی در پايان خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبيعي و ملی از اولويت‌هاي مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور كار پلیس قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.