کد خبر : 17452
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

اهدای خون جامعه ورزش و جوانان گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی

اهدای خون جامعه ورزش و جوانان گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی
جامعه ورزش و جوانان استان گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و همزمان با سراسر کشور به پویش اهدای خون ورزشکاران پیوستند.
به گزارش پویشگران گیل:
رئیس هیات پزشکی ورزشی و روسای هیات های ورزشی به همراه جمعی از قهرمانان و ورزشکاران استان در مراکز اهدای خون حضور یافته و با اهدای خون خود زندگی و نشاط را به بیماران بخشیدند.
دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: قهرمانان و ورزشکاران الگوی جامعه هستند که با حضور در تمامی میادین پیام آور جوانمردی، صلح و دوستی، شادی و سلامتی، گذشت و فداکاری و کمک به همنوع می باشند.
دکتر بابک پاکدل از تمامی قهرمانان، پهلوانان و ورزشکاران که همیشه ایام، یار و یاور انتقال خون بوده اند تشکر کرد و افزود: قهرمانان، پهلوانان و ورزشکاران هیئت های ورزشی استان و شهرستانها، سفیران سلامتی، نشاط و حامیان انتقال خون هستند و امید داریم همچنان انتقال خون را برای تامین خون مورد نیاز بیماران و بخشیدن زندگی یاری رسانند.
دکتر صادقی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان نیز در حاشیه این حرکت انسان دوستانه، اظهار کرد: پهلوانان، قهرمانان و ورزشکاران با اهدای خون خود گام بزرگ و انساندوستانه ای برای کمک به همنوعان برداشتند و در پی این حرکت نیکوکارانه قهرمانان و ورزشکاران تلاش خواهیم کرد با همکاری هیات های ورزشی به صورت برنامه ریزی شده و به صورت مستمر در امر اهدای خون مشارکت کنیم.
منبع: پایگاه خبری ورزش ورزش و جوانان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.