کد خبر : 16956
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

برگزاری دومین دوره جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» در گیلان

برگزاری دومین دوره جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» در گیلان
علاقمندان شرکت در این جشنواره استانی می توانند از 26 مهر ماه لغایت 15 آبان ماه سال جاری، آثار خود را از طریق شماره همراه 09113370335 در پیام رسان های بله و ایتا ارسال نمایند.

به گزارش پویشگران گیل:
در آستانه فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، دومین دوره جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» از 26 مهر ماه لغایت 15 آبان ماه سال جاری به میزبانی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان برگزار میشود.
به دنبال برگزاری موفق نخستین دوره جشنواره استانی «شعر و شور کتاب» در مهر ماه سال 1399 که با استقبال گسترده شعرا، دوستداران شعر و ادب پارسی و علاقمندان، با موضوع کتاب و کتابخوانی، کتابدار و کتابخانه در گیلان روبرو شد، دومین دوره این رویداد مهم فرهنگی در گیلان به میزبانی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.
در این جشنواره استانی که در آستانه فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار میشود، علاقمندان می توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره در این رویداد مهم استانی شرکت و از جوایز ارزنده ان بهره مند شوند.
همچنین طبق اعلام دبیرخانه برگزاری دومین دوره جشنواره استانی «شعر و شور کتاب» شعرا، علاقمندان به فرهنگ و ادب پارسی و عموم مردم می توانند با در نظر گرفتن شرایط زیر در این رویداد مشارکت نمایند.
محورها و موضوعات مسابقه:
دومین دوره جشنواره فرهنگی استانی «شعر و شور کتاب» در 4 محور (کتاب، کتابخوانی، کتابدار و کتابخانه) برگزار می شود و علاقمندان می بایست آثار ارسالی خود را در این موضوعات به دبیرخانه ارسال نمایند.
بخش‌های مسابقه:
همچنین شرکت کنندگان در این مسابقه شعر باید اشعار خود را در سه حوزه شعر کلاسیک، سپید و شعر طنز سروده و ارسال نمایند.
مقررات مسابقه:
هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۳ اثر خود را با در نظر گرفتن محورها و سبک شعری مورد نظر ارسال و در جشنواره شرکت کند.
جوایز جشنواره:
طبق اعلام دبیرخانه برگزاری دومین دوره جشنواره استانی «شعر و شور کتاب» پس از اتمام مراحل داوری آثار از 5 برگزیده این مسابقه با اهدای 5 جایزه نقدی شامل 3 هدیه نقدی 5 میلیون ریالی  و 2 جایزه نقدی 3 میلیون ریالی تقدیر خواهد شد.
تقویم مسابقه:
علاقمندان شرکت در این جشنواره استانی می توانند از 26 مهر ماه لغایت 15 آبان ماه سال جاری، آثار خود را از طریق شماره همراه 09113370335 در پیام رسان های بله و ایتا ارسال نمایند.
اسامی برندگان این رویداد فرهنگی پس از انجام مراحل داوری همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در آبان ماه سال جاری اعلام و در مراسمی با حضور مسئولین استانی، چهره های فرهنگی استان، کتابداران، کتابخوانان و اعضای محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان تجلیل خواهند شد.

 

 

منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.