کد خبر : 16923
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری در پست گیلان

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری در پست گیلان
نماینده وزیر ارتباطات: برای پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی و ارتقای سلامت نظام اداری تدارک،دوره آموزشی برگزار می شود.

 

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ،دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری برای کلیه مدیران و روسای ادارات مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحمان آقایی نماینده وزیر و مسئول دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن جلسات اداره کل پست استان گیلان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین آقایی در این جلسه با اشاره به حمایت معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات در برگزاری دوره های فوق، اظهار داشت : این دوره ها در راستای اجرای رهنمودهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برای پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی و ارتقای سلامت نظام اداری تدارک و برگزار می‌شود.
نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات تصریح کرد: حوزه‌های نظارتی و مدیریت باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و در بستر نظارت مستمر و فرایندی به کشف تخلفات رسیدگی کنند.
وی ادامه داد: عمده تخلفات در سازمان‌ها به دلیل جهل به قانون است و همکاران ما باید نسبت به حقوق و شرح وظایف سازمانی و قانونی خود آگاه شوند و این امر مستلزم آموزش مستمر و هدفمند است.
دوره دو روزه آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری برای کلیه مدیران و کارکنان مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقایی نماینده وزیر و مسئول دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مدرس در استان ‌گیلان برگزار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.