کد خبر : 16849
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

آغار بکار هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها،ماشین آلات و ادوات کشاورزی در رشت

آغار بکار هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها،ماشین آلات و ادوات کشاورزی در رشت
هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش پویشگران گیل:
مجری هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی گفت: بیش از ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.
مرتضی ساجدی افزود : شرکت های حاضر در این نمایشگاه تخصصی از استان های گیلان، مازندران، تهران، یزد، فارس، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی، کرمان، البرز و اصفهان می‌باشند.
وی در ادامه بیان داشت: محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه شامل کمباین، تراکتور، نشانکار، دروگر، وجین کن، سایر وسایل و ادوات کشاورزی شامل سم پاش، کود پاش، نهاده های کشاورزی (کود، سم، بذر ) تجهیزات آبیاری، همچنین ماشین آلات سورتینگ و بسته بندی و دستگاه تصفیه آب صنعتی هستند.
ساجدی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات تولید داخل را به معرض نمایش می گذارند، تصریح کرد: ۴۰ درصد مشارکت کنندگان حاضر در نمایشگاه از استان گیلان هستند.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را ارائه آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه صنعت نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی عنوان کرد و بیان داشت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری، در جهت ارتقای کیفیت و بالابردن حق انتخاب مصرف کنندگان و ایجاد و گسترش نمایندگی های شرکتهای معتبر ملی در سطح استان، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی می باشد.

لازم به ذکر است ؛هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.