کد خبر : 16597
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۹

لیائی در نشست شورای اداری پست گیلان:سرعت بخشی به هوشمندسازی فرایندهای پستی اولویت دارد

لیائی در نشست شورای اداری پست گیلان:سرعت بخشی به هوشمندسازی فرایندهای پستی اولویت دارد
نشست شورای اداری پست استان گیلان با حضور محمود لیائی تشکیل شد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل شرکت ملی پست در این جلسه با بیان اینکه تاکید اصلی مقام عالی وزارت بر روی هوشمندسازی خدمات است، گفت : هوشمندسازی فرایندها با جذب اعتبارات تخصیص داده شده از مهمترین محورهای شرکت ملی پست در سال جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه بخشی از منابع تجهیز ناوگان پستی کشور از طریق مولدسازی تامین شده است تصریح کرد: شرکت ملی پست در بحث مولدسازی جز دستگاه‌های برتر محسوب شده و اعتبارات حاصله از محل مولدسازی صرف تجهیز و نوسازی ساختمان‌ها به منظور بهبود شرایط کاری و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی خواهد شد .
لیایی ادامه داد :در دو ماه اخیر به وعده‌های معیشتی داده شده عمل شده و این موضوع کماکان ادامه پیدا خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین از برنامه‌ریزی برای خرید ۴۵۰ دستگاه ون به منظور تزریق به ناوگان خودروی شرکت ملی پست خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این خودروها به ناوگان عملیاتی شرکت ملی پست اضافه خواهند شد.
لیائی همچنین سرویس‌های نوین شرکت ملی پست با عنوان pod و tds را گامی مهم جهت ارتقای سطح کیفی فرایندها برشمرد و افزود: این سرویس‌ها باید با فرهنگ سازی به مردم معرفی گردد .
معاون ویر ارتباطات همچنین فعال شدن سرویس تاییدیه کد پستی و احراز نشانی بر روی اپلیکیشن آپ را گامی موثر در بهبود ارائه خدمات و حذف ترددهای مردم دانست و عنوان کرد:با راه‌اندازی این سرویس مردم این امکان را خواهند داشت تا بدون مراجعه به واحدهای پستی نسبت به اخذ تائیدیه کدپستی و احراز هویت مکانی خود اقدام کنند .
محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان نیز در این جلسه خواستار این شد که عملیات پستی با توجه به موقعیت و ظرفیت‌های موجود در آن استان مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تلفن همراه بیشترین ضریب نفوذ استفاده در استان گیلان را دارد و شرکت های فعال تجارت الکترونیک در گیلان از ظرفیت الکترونیک بالایی برخوردار هستند ، از آمادگی پست گیلان برای پایلوت شدن طرحهای تجارت الکترونیک کشور در این استان خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.