کد خبر : 16275
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:بین‌المللی سازی،یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:بین‌المللی سازی،یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان است
دکتر آشوبی:علوم پزشکی گیلان قابلیت معرفی در منطقه و جهان را دارد

به گزارش پویشگران گیل :
نشست هماهنگی برگزاری کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عراق ایران با حضور دکتر محمدتقی آشوبی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونان و دیگر برگزار کنندگان این کنگره در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه این دانشگاه دنبال اجرای برنامه های استراتژیک بوده و بین‌المللی سازی دانشگاه در اهداف آن دیده می‌شود، اظهار کرد: به دنبال برگزاری سمپوزیم‌ها و انجمن های علمی و تخصصی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزاری کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران را در پیش دارد و در تلاشیم گیلان به جایگاه خود در ایران و جهان در این همایش های علمی دست پیدا کند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تازگی در تایمز نمایه شده و این بیانگر این است که این دانشگاه ظرفیت معرفی خود را به منطقه و جهان دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به استقرار دبیرخانه دانشگاه های حاشیه کاسپین در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در توریسم علمی و سلامت ویژه است.
دکتر آشوبی همچنین از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت برگزاری کنگره های ملی و بین‌المللی در بسیاری از رشته‌های تخصصی خبر داد.
در این نشست فرایند برگزاری کنگره، تمهید مقدمات برگزاری، برنامه‌های پیش‌بینی شده و همچنین اقدامات پشتیبانی و رفاهی لازم توسط دکتر حسین همتی، دبیر علمی کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران تبیین و تشریح شد.
به گزارش وب‌دا، کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران به میزبانی گیلان یکی از بزرگترین کنگره‌های این انجمن در طول شکل‌گیری است.
۹۴ جراح عروق از ۱۰۴ جراح عضو انجمن جراحان عروق در کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران حضور خواهند یافت.
در پایان این نشست نیز از پوستر برگزاری کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران رونمایی شد.
گفتنی است؛ کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در رشت برگزار می شود‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.