کد خبر : 16287
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۹

ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از یک هزار و صد نفر از مددجویان کمیته امداد گیلان

ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از یک هزار و صد نفر از مددجویان کمیته امداد گیلان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از ارائه خدمات به بیش از یک هزار و صد نفر از مددجویان کمیته امداد گیلان با مشارکت گروه جهادی الکفیل خبر داد.

به گزارش پویشگران گیل :
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عباس اهرابی با اشاره به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای خدمات دندانپزشکی، بیان کرد: کمیته امداد استان در قالب ایجاد درمانگاه سیار شهید عشوری و با همکاری گروه جهادی الکفیل و قرارگاه جهادی مرحوم والی نسبت به ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد و همچنین اقشار نیازمند ۵ دهک اول جامعه اقدام نمود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان،ادامه داد:این خدمات به مناسبت ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از روز سه شنبه ۱۱ مهرماه به مدت ۴ روز در مصلای امام خمینی(ره) رشت صورت پذیرفت.
وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی بیش از ۱۴۰ پزشک و دندانپزشک میزبان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان بودند، اضافه کرد: گروه جهادی الکفیل با ظرفیت یکصد یونیت دندان‌پزشکی، در زمینه خدمات سطوح یک و دو دندانپزشکی از قبیل جراحی، عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن و جرم‌گیری به مددجویان و اقشار نیازمند استان ارائه خدمت کردند.
اهرابی، ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و نیز تحویل رایگان دارو را از دیگر خدمات ارائه شده به مراجعین نام برد و افزود: در مدت استقرار این اردوی جهادی علاوه بر خدمات دندانپزشکی و داروی رایگان، مشاوره خانواده، ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی نیز به مراجعین ارائه و همچنین هدایایی برای کودکان نیز در نظر گرفته شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، سپاه قدس گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر استان، فرمانداری شهرستان رشت و شهرداری رشت برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.