کد خبر : 15515
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

کشف ۳۲ كيلو مواد مخدر در منزل یک قاچاقچی

کشف ۳۲ كيلو مواد مخدر در منزل یک قاچاقچی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگيري یک قاچاقچی مواد مخدر و كشف 32 كيلوگرم تریاک در بازرسي از منزل وی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پویشگران گیل:
سرهنگ علی احمدپور در گفت‌وگویی با اعلام اينكه سال‌ها است كه مواد مخدر به عنوان يك تهديد جدي جامعه بشري به ويژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، مواد مخدر و اعتياد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان كرد و اظهار داشت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وي در ادامه با بیان اینکه در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت یک قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح استان گيلان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقيقات نامحسوس، صحت موضوع براي پليس محرز و مخفيگاه متهم در شهر رشت مورد شناسايي قرار گرفت.
رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان با اشاره به همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از اعزام ماموران اداره عمليات ويژه به محل اختفاء متهم طی هماهنگي قضائي خبر داد و بیان داشت: ۳۲ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسي از اين مكان كشف و متهم ۵۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
اين مقام انتظامي در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطي خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازي کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌مي‌دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.