کد خبر : 14940
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با مدیرکل پست مطرح شد: تحقق بهبود امنیت و تسهیل کسب و کارها

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با مدیرکل پست مطرح شد: تحقق بهبود امنیت و تسهیل کسب و کارها
یکی از دغدغه‌ها مردم و همچنین مشاغل مختلف امنیت و کیفیت ارسال مرسولات در کمترین زمان ممکن می‌باشد که و فعالیت مطلوب اداره کل پست در این زمینه همواره مناسب و مسبوق به سابقه است.

به گزارش پویشگران گیل به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در این دیدار گفت: بهبود امنیت و تسهیل کسب و کارها با بهره‌بندی از ظرفیت اداره پست محقق و میسر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط موثر و بهره‌گیری از توانمندی پست می‌تواند باعث امنیت،سهولت خدمات و رفاه مردم به شکل گسترده شود.
پورحیدری ضمن دعوت از برندهای مهم استان و کسب و کارهای اینترنتی برای استفاده از این توان تصریح کرد: استفاده برندهای شاخص و مشاغل خانگی و اینترنتی از توان لجستیکی پست؛ به ایجاد تحول در حوزه کسب و کارها و رونق آن کمک می‌نماید.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان تاکید کرد: یکی از دغدغه‌ها مردم و همچنین مشاغل مختلف امنیت و کیفیت ارسال مرسولات در کمترین زمان ممکن می‌باشد که و فعالیت مطلوب اداره کل پست در این زمینه همواره مناسب و مسبوق به سابقه است.
همچنین در این دیدار محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان نیز گفت: امکان ارائه اطلاعات صحیح مکانی و پستی واحدهای اقتصادی از سوی اداره کل پست به صحت جهت برقراری ارتباط موثر و به موقع با واحدها اعم از اطلاع رسانی،پایش وضعیت واحد،ابلاغ تعهدات با استفاده از ظرفیت سخت افزاری و نرم‌افزاری پست استان فراهم شده است.
وی با تشریح سایر امکانات و تجهیزات خدمات لجستیکی پست استان اظهار داشت: اصلاح و به روزرسانی داده‌های قبلی و سوابق موجود در سامانه‌ها و بایگانی فیزیکی بخش صنعت، معدن و تجارت از طریق برقراری لینک با سامانه اطلاعات مکانی پست نیز برای بهره‌مندی از فضای ایجاد شده و تحول در کسب و کارها مهیاست.
محمدحسین هوشنگی با بیان ویژگی‌های انجام مراسلات از طریق پست و محاسن آن گفت: ساماندهی و نظارت پذیر نمودن مشاغل و اصناف مرتبط با توزیع و ارسال انواع بار با هماهنگی و استقرار نرم‌افزاری پست استان در فعالیت‌های اقتصادی مزبور به منظور پیشگیری از پدیده قاچاق و ارتقای مشاغل یاد شده قطعاً به کسب و کار اصناف رونق خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.