کد خبر : 13632
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

معصومه نیک‌کار

کسب قهرمانی توسط تیم ملی دختران با حضور همه قدرت‌های جهان ارزشمند است

کسب قهرمانی توسط تیم ملی دختران با حضور همه قدرت‌های جهان ارزشمند است
تکواندو در اکثر کشورها به خصوص اروپایی پیشرفت کرده و خیلی از آنان در این رشته و رده های سنی پایه سرمایه‌گذاری مناسبی انجام داده و با برگزاری اردوهای مستمر و شرکت در مسابقات مختلف، بسیار پیشرفت کردند.

به گزارش پویشگران گیل:
سرمربی گیلانی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر گفت: تیم ملی تکواندو دختران در رقابتهای جهانی تکواندو دختران نونهال با غیرت و جنگندگی توانست همه قدرتهای جهان را کنار زده و بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.
نیلوفر صفریان اظهار کرد: در رقابت‌های جهانی بوسنی و هرزگوین تکواندوکاران ما با آمادگی کامل حضور یافتند و توانستند با کسب ۶ مدال مقام قهرمانی جهان را تصاحب کنند.
وی افزود: در جریان این مسابقات ۶ ورزشکار ما به فینال راه یافتند که در نهایت سه مدال طلا و سه مدال نقره کسب کردند و در یک مبارزه تا حدی حق یکی از تکواندوکاران ما تضییع شد وگرنه باید چهار مدال طلا کسب می کردیم.
وی که به عنوان برترین مربی مسابقات جهانی انتخاب شد، خاطرنشان کرد: البته تمرینات مرتب و منظمی را پشت سر گذاشته بودیم و ملی پوشان با آمادگی بسیار خوبی در مسابقات حضور یافتند و از لحاظ جسمی و همچنین روحی – روانی آماده حضور در این مسابقات بودند.
سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر افزود: در بین اعضای تیم فقط حنا زرین کمر سابقه اعزام به مسابقات بین‌المللی داشت اما سایر ملی پوشان برای نخستین بار بود که به رویداد برون مرزی اعزام می شدند.
صفریان در ادامه گفت: مسابقات جهانی امسال با دوره های گذشته تفاوت زیادی داشت چون از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و ضمن آنکه از نظر فیزیکی هم ورزشکاران این دوره تفاوت هایی داشتند و قد تکواندوکاران بسیار بلند بود و برخی نیز بالای ۲ متر قد داشتند.
وی اظهار کرد: به هر حال اعضای تیم ملی تکواندو دختران نونهال با غیرت کار کردند و با جنگندگی مثال زدنی با اقتدار توانستند مقام قهرمانی جهان را تصاحب کنند.
برترین مربی مسابقات تکواندو نونهالان دختر جهان ادامه داد: هم اینک نیز ملی پوشان در استان‌های خود زیر نظر مربیان تمرینات خود را ادامه داده و در مسابقات مختلف کشوری حضور خواهند یافت تا سال آینده برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی از آمادگی مناسبی برخوردار باشند.
سرمربی تیم ملی تکواندو دختران نونهال به پیشرفت کشورهای اروپایی در این رشته اشاره و بیان کرد: تکواندو در اکثر کشورها به خصوص اروپایی پیشرفت کرده و خیلی از آنان در این رشته و رده های سنی پایه سرمایه‌گذاری مناسبی انجام داده و با برگزاری اردوهای مستمر و شرکت در مسابقات مختلف، بسیار پیشرفت کردند.
صفریان در خاتمه گفت: ما نیز باید با برنامه‌ریزی مناسب، تلاش و کوشش بیشتری داشته باشیم تا قهرمانی خود را در رقابت‌های جهانی حفظ کنیم و امید است که سال آینده نیز در رقابتهای جهانی و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا، سکوی نخست و عنوان قهرمانی را تصاحب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.