کد خبر : 13327
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

معصومه نیک کار

کانون پرورش فکری و تامین اجتماعی گیلان تفاهم‌نامه امضا کردند

کانون پرورش فکری و تامین اجتماعی گیلان تفاهم‌نامه امضا کردند
غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و بسترسازی برای پرورش خلاقیت، نوآوری و کسب مهارت‌های اجتماعی از سوی آینده‌سازان در اولویت قرار دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
تفاهم‌نامه همکاری اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان به‌امضا رسید.
به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل کانون استان، این تفاهم‌نامه به‌منظور بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های متقابل برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کودک و نوجوان‌محور به‌امضای سیدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و حسین ابراهیمی، مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان ‌رسیده ‌است.
طی این تفاهم‌نامه همکاری که در ۴ صفحه، ۱۱ ماده، ۲۲ بند و ۲ تبصره تهیه و تنظیم‌ شده‌ است، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و بسترسازی برای پرورش خلاقیت، نوآوری و کسب مهارت‌های اجتماعی از سوی آینده‌سازان در اولویت قرار دارد.
برهمین اساس، ریل‌گذاری جهت عضویت فرزندان کارکنان تامین اجتماعی در مراکز فرهنگی هنری، خدمات‌رسانی به مخاطبان این سازمان در مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهری، مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی و حمایت از برنامه‌های مرتبط با حوزه کودک ونوجوان، بخشی از تعهدات کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان گیلان در این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.
براساس این‌تفاهم‌نامه، معرفی فرزندان کارکنان مشمول سازمان به مراکز فرهنگی هنری به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، اطلاع‌رسانی مناسب دوره‌های آموزشی کانون در سطح کلیه کارکنان سازمان نیز از تعهدات مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان عنوان ‌شده ‌است.
این درحالی است که استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان‌مندی نخبگان دو دستگاه، همکاری در جهت انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان و هم‌چنین،افزایش تعامل و هم‌گرایی درجهت برگزاری مسابقه‌، مهرواره و ویژه‌برنامه‌ها، از جمله تعهدات مشترکی است که دراین تفاهم‌نامه به آن اشاره‌ شده است.
شایان‌ذکراست، این تفاهم‌نامه از شهریور تا پایان بهمن سال ۱۴۰۲ اعتباردارد و در صورت موافقت طرفین، قابل‌تمدید خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.