کد خبر : 12845
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

دولت مردم، کارآمدی و پیشرفت عادلانه

معصومه نیک کار

همزمان با هفته دولت؛ گاز رسانی به ۸ روستای محروم تالش

همزمان با هفته دولت؛ گاز رسانی به ۸ روستای محروم تالش
با حضور استاندار گیلان هفت ردیف تسهیلات مالی ۶۳۵ طرح اشتغال و تسهیلات بلاعوض احداث ۱۲۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان تالش با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پویشگران گیل:
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۱۱ طرح و پروژه با صرف اعتبار یک هزار و ۵۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی طرح های عام المنفعه با صرف اعتبار یک هزار و ۵۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
گاز رسانی به ۸ روستای محروم و کوهستانی بیجاربن، کوهستان، کوهستان حویق و مژده حویق بخش حویق، روستاهای سرداب خانه پشت، ونه خونی، لورون و مثلاکوه در قالب خوشه مریان بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌های افتتاح شده پنجمین روز هفته دولت بودند.
همچنین سه طرح جهاد کشاورزی شامل سردخانه بالای صفر، بسته بندی سبزیجات و میوه با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان طرح‌های اشتغال‌زایی این روز بود.
در ادامه با حضور استاندار گیلان هفت ردیف تسهیلات مالی ۶۳۵ طرح اشتغال و تسهیلات بلاعوض احداث ۱۲۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان تالش با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
با افتتاح طرح‌های اشتغالزایی توسط استاندار گیلان ۸۰۰ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.