کد خبر : 12207
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:قداست حرفه پزشکی بر هیچکس پوشیده نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:قداست حرفه پزشکی بر هیچکس پوشیده نیست
پزشکان همواره در طول ادوار تاریخ طبابت بویژه در مواقع بحران،با ایثار، فداکاری و به خطر انداختن جان خود توانستند نجاتبخش جان بسیاری از بیماران باشند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، سالروز ولادت شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک، را به جامعه پزشکی تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
یکم شهریور سالروز ولادت شیخ الرئیس بوعلی سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم برای یادآوری تلاش های ارزنده جامعه پزشکی این مرزو بوم و تقدیر از زحمات کسانی است که با آمیختن دانش پزشکی و بینش الهی در مسیر برقراری عدالت و ارتقا نظام سلامت جامعه گام بر می دارند.
قداست حرفه پزشکی بر هیچکس پوشیده نیست، زیرا پزشکان فرهیخته ای که مهمترین دغدغه آنها درمان بیماری دردمندان و تامین سلامت آنهاست، در نزد پروردگار عالم، جایگاه ویژه ای دارند زیرا رضایت خلق خدا، خشنودی خالق جهان را نیز در پی خواهد داشت.
پزشکان همواره در طول ادوار تاریخ طبابت بویژه در مواقع بحران،با ایثار، فداکاری و به خطر انداختن جان خود توانستند نجاتبخش جان بسیاری از بیماران باشند. در بحران همه گیری ویروس کرونا نیز جانفشانی‌های کادر پزشکی مدافع سلامت در خط مقدم مبارزه با این بیماری و شهادت چندین تن از این عزیزان، هرگز از یادها نخواهد رفت.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانباختگان مدافع سلامت جامعه پزشکی، فرا رسیدن روز پزشک را به تمامی پزشکان به ویژه پزشکان پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای همگان توفیق خدمت به خلق و سلامتی مسالت دارم.
دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.