کد خبر : 12700
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

شهردار رشت:جلوه‌های بصری ورودی‌های شهر رشت ارتقا می‌یابد

شهردار رشت:جلوه‌های بصری ورودی‌های شهر رشت ارتقا می‌یابد
ایستگاه راه آهن، فرودگاه و ترمینال‌های مسافری از معابر اصلی شهر محسوب می‌شوند.

به گزارش پویشگران گیل:
شهردار رشت با تاکید بر ضرورت ایجاد الگوهای استاندارد در مبادی ورودی این شهر، بیان کرد: جلوه های بصری ورودی های شهر رشت با ایجاد المان ها، زیبا سازی و ارتقا می یابد.
رحیم شوقی روز یکم شهریور ۱۴۰۲ در دیدار غلامعلی نیک فهم مدیرکل و معاونان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان که با حضور علیرضا زارع مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری و همچنین نمایندگان انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقلی و رانندگان برون شهری برگزار شد، اظهار کرد: ایستگاه راه آهن، فرودگاه و ترمینال‌های مسافری از معابر اصلی شهر محسوب می‌شوند.
وی محیط ترمینال‌ها را نخستین و آخرین جایگاهی عنوان کرد که شهروندان هنگام ورود و خروج به شهر با آن مواجه می‌شوند و افزود: الگوهای استانداردی وجود دارد که باید برای رفاه حال شهروندان در ترمینال‌ها ایجاد شود.
شهردار رشت با تاکید بر ضرورت ایجاد الگوهای استاندارد در مبادی ورودی این شهر، بیان کرد: جلوه‌های بصری ورودی‌های شهر رشت با ایجاد المان ها، زیباسازی و ارتقا می‌یابد.
نمایندگان انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقلی و رانندگان برون شهری رشت نیز در جلسه مذکور مشکلات، دغدغه‌ها و خواسته‌های خود را بیان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.