کد خبر : 11589
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

برگزاری مانور مشترک اطفای حریق دستگاه های اجرایی استان گیلان

برگزاری مانور مشترک اطفای حریق دستگاه های اجرایی استان گیلان
اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با همکاری دستگاه های مجاور و پشتیبان به ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و آتش نشانی شهرستان بندرانزلی اقدام به برگزاری این مانور کرد.

به گزارش پویشگران گیل:
مانور مشترک اطفای حریق دستگاه های اجرایی استان گیلان با حضور کارکنان مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، احمد غفارزاده؛ مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل با اشاره به برگزاری این مانور، اظهار داشت: به منظور ایجاد هماهنگی و ارتباط بیشتر بین دستگاه های اجرایی استان و مطابق صورتجلسه پیشگیری و مقابله با حریق های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی و زیست محیطی به ویژه تالاب انزلی مانور مشترک اطفای حریق با محوریت جلوگیری از بین رفتن اراضی ملی، زمین خواری و جلوگیری از نابودی محیط زیست برگزار شد.
وی از دیگر اهداف این مانور را سنجش پروژه طراحی و پیاده سازی سامانه فرماندهی سانحه (ICS) در سطح استان دانست و خاطرنشان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با همکاری دستگاه های مجاور و پشتیبان به ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و آتش نشانی شهرستان بندرانزلی اقدام به برگزاری این مانور کرد.
مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، یادآور شد: فرماندار شهرستان بندرانزلی، فرماندهی این عملیات را بر بعهده دارد.
غفارزاده سطح آمادگی کارکنان مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را بسیار بالا بیان کرد و تصریح کرد: در این مانور مشترک ۲ خودرو سنگین و آبرسان، یک خودرو فرماندهی و یک پمپ پرتابل استراتژیک و همچنین ۱۵ نفر پرسنل عملیاتی از اداره کل حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.