کد خبر : 10282
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

بازدید از روند اجرای پروژه‌های آبرسانی طرح محرومیت زدایی در شهرستان لاهیجان

بازدید از روند اجرای پروژه‌های آبرسانی طرح محرومیت زدایی در شهرستان لاهیجان
راهبردهای رفع مشکل قطعی و کمبود آب در روستاهای بخش رودبنه، برخوردار از آب سایت خوش سیرت آستانه اشرفیه مورد بررسی و اولویت‌بندی در اجرا قرار گرفت.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل دفتر بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب؛ از پروژه‌های آبرسانی در حال اجرای شهرستان لاهیجان که از محل اعتبارات عمرانی صندوق توسعه ملی و اعتبارات آبرسانی طرح محرومیت زدایی تامین اعتبار می شوند، بازدید کرد.
به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی استان گیلان؛ مازیار علیپور مدیرعامل شرکت آبفای گیلان گفت؛در راستای بررسی میزان پیشرفت و چالش پیش رو در اجرای پروژه مجتمع سرچشمه از محل اعتبارات عمرانی صندوق توسعه ملی که شامل رفع مشکلات آبرسانی دهستان لیل با ۲۵ روستای تحت پوشش می باشد، کامران اسماعیلی مدیرکل دفتر بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، به همراه نماینده مردم شریف شهرستان لاهیجان و سیاهکل، فرماندار شهرستان لاهیجان، نماینده مجری طرح محرومیت زدایی آبرسانی استان و جمعی از هیئت همراه از روند اجرای پروژه‌ مجتمع سرچشمه در شهرستان لاهیجان بازدید کردند.
علی پور تصریح کرد: در این بازدید ضمن بررسی موانع موجود میزان اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه آبرسانی به مجتمع سرچشمه مورد بررسی قرار گرفت؛ این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و صرف اعتبار حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اجرایی شده که جهت تکمیل و بهره برداری از آن بالغ بر هزار میلیارد ریال تامین اعتبار مورد نیاز است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزود: همچنین هیئت همراه با حضور در شهر رودبنه از پروژه‌های آبرسانی طرح محرومیت زدایی شامل اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب از ۶۸ روستای این طرح که ۵۴ روستای آن در بخش رودبنه می‌باشد، بازدید کردند.
وی بیان داشت: در این بازدید راهبردهای رفع مشکل قطعی و کمبود آب در روستاهای بخش رودبنه، برخوردار از آب سایت خوش سیرت آستانه اشرفیه مورد بررسی و اولویت‌بندی در اجرا قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.