کد خبر : 6337
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

معرفی تیم‌های برتر یازدهمین دوره مسابقات امدادگران شرکت گاز استان گیلان

معرفی تیم‌های برتر یازدهمین دوره مسابقات امدادگران شرکت گاز استان گیلان
امدادگران در نوک پیکان ارائه خدمات به مردم قرار دارند و آمادگی جسمانی و به روز بودن علمی امدادگران برای کشور و شرکت گاز ملی ایران پیروزی است و موجب ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
تیم‌های برتر یازدهمین دوره مسابقات امدادگران شرکت گاز استان گیلان معرفی شدندره نگار/یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی – ورزشی امدادگران شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیران و کارکنان این شرکت در سالن ورزشی گاز برگزار شد.
‌به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی،مدیرعامل شرکت گاز گیلان در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی – ورزشی امدادگران شرکت گاز استان اظهار داشت: تیم‌های امدادگران گاز از ۱۶ شهرستان حضور دارند و نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات سراسری اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات از سال ۱۳۸۷ با ابتکار شرکت گاز گیلان آغاز شده است، گفت: این مسابقات در بخش‌های امتحان کتبی، دو امدادی، ابزار شناسی، بستن کنتور و رگلاتور، اطفای حریق و طناب کشی برگزار می شود.
جمال نیکویی درخصوص وقفه چند ساله برگزاری این مسابقات گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا در برگزاری این مسابقات وقفه ایجاد شد، اما دوباره دبیرخانه مسابقات فعال شده و امید داریم شاهد برگزاری منظم مسابقات نه تنها در گیلان بلکه در سراسر کشور باشیم.
وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات یادآور شد: انتقال اطلاعات و تجربیات، آمادگی جسمانی، حفظ سرعت و دقت در انجام آیتم های ورزشی، به روز رسانی اطلاعات امدادگران، ایجاد حس رقابت، پویایی و نشاط از اهداف برگزاری این مسابقات است.
همچنین شهرام مداح حسینی رییس امور HSE شرکت گاز گیلان و دبیر دبیرخانه کشوری مسابقات عملیاتی- ورزشی امدادگران شرکت گاز در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره این مسابقات در استان اظهار داشت: ۱۶ تیم ۶ نفره امداد به همراه ۱۶ سرپرست تیم، مجموعاً ۱۱۲ نفر در یازدهمین دوره مسابقات داخلی عملیاتی – ورزشی امدادگران شرکت گاز گیلان حضور دارند.
وی با اشاره به گسترش این مسابقات در سراسر کشور گفت: تاکنون هشت دوره مسابقات کشور امدادگران گاز در استان های مختلف برگزار شده که برگزاری سه دوره آن در استان گیلان بوده است.
مداح حسینی با بیان اینکه برگزاری مسابقات عملیاتی- ورزشی امدادگران پیروزی برای شرکت ملی گاز و کشور است، خاطرنشان کرد: امدادگران در نوک پیکان ارائه خدمات به مردم قرار دارند و آمادگی جسمانی و به روز بودن علمی امدادگران برای کشور و شرکت گاز ملی ایران پیروزی است و موجب ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود.
دبیر دبیرخانه کشوری مسابقات عملیاتی – ورزشی امدادگران شرکت گاز در پایان، آمادگی و ورزیدگی امدادگران ، انتقال تجربیات و به روز بودن اطلاعات، شناسایی محل شیرها و انواع ابزارها با سرعت و دقت، ایجاد تعلق سازمانی، ایجاد حس رقابت و پویایی جهت ارائه خدمات بهتر به مشترکین را از اهداف برگزاری مسابقات عنوان کرد.
در پایان این مسابقات، تیم های امدادگران گاز شهرستان های رودسر، انزلی و لاهیجان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.