کد خبر : 5776
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

۳۶۶ پرونده دپو کالا در گیلان تعیین تکلیف شد

۳۶۶ پرونده دپو کالا در گیلان تعیین تکلیف شد
در 3 ماه نخست امسال ۳۲ پرونده لوازم خانگی برقی، پمپ آب، لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، موتورسیکلت، لوازم یدکی خودرو و لوازم صوتی و تصویری نیز به ارزش ۴۷ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال استرداد شد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گیلان از تعیین تکلیف ۳۶۶ پرونده دپوی کالا در بنادر و گمرکات استان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد و ارزش ریالی این پرونده‌ها را حدود ۲۵۷ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال عنوان کرد.
احمدرضا موقری ضمن اشاره به تعیین تکلیف ۱۵۸ فقره پرونده فروش کالاهای دپو شده در گیلان اظهار کرد: در ماه‌های نخست امسال کالاهای دپو شده شامل؛ نهاده‌های دامی، لوازم خانگی و برقی و غیربرقی، موتورسیکلت، البسه، پارچه، لوازم و تجهیزات پزشکی به ارزش بیش از ۴۹ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال در این استان به فروش رسید.
وی از تعیین تکلیف ۲ پرونده اموال غیرمنقول (املاک) به ارزش ۱۷ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال خبر داد و افزود: ۱۵۷ پرونده با موضوع کالاهای سریع الفساد اعم از خوراکی، نوشیدنی و آرایشی و بهداشتی، دخانیات و مکمل‌های ورزشی با ارزشی بیش از ۲۴ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال منهدم شدند.
وی تصریح کرد: در 3 ماه نخست امسال ۳۲ پرونده لوازم خانگی برقی، پمپ آب، لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، موتورسیکلت، لوازم یدکی خودرو و لوازم صوتی و تصویری نیز به ارزش ۴۷ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال استرداد شد.
موقری تعداد پرونده‌های واگذار شده به ستاد فرامین امام (ره) را ۹ فقره به ارزش حدود ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هشت پرونده کالایی شامل چوب و تخته، خودرو و الکتروموتور به ارزش حدود ۱۱۶ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال نیز در سه ماه نخست امسال به صاحبان این کالاها اعاده شد.
سازمان اموال تملیکی یکی از شرکت‌های دولتی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است که از جایگاه حقوقی و استقلال مالی برخوردار است. هدف اصلی از تشکیل این سازمان تمرکز کلیه امور مربوط به جمع آوری، نگهداری، اداره و فروش اموالی که به موجب قانون به تملک، ‌تصرف، تحت توقیف و یا مدیریت دولت در می آید، می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.