کد خبر : 5013
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

مساعدت شورای رشت با احداث درمانگاه هلال احمر در چهار راه میکائیل رشت

مساعدت شورای رشت با احداث درمانگاه هلال احمر در چهار راه میکائیل رشت

به گزارش پویشگران گیل: اعضای شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با سرپرست هلال احمر گیلان ، با اعلام حمایت از احداث درمانگاه هلال احمر گیلان در چهار راه میکاییل به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و تامین داروهای مورد نیاز شهروندان تاکید کردند . به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل

به گزارش پویشگران گیل:
اعضای شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با سرپرست هلال احمر گیلان ، با اعلام حمایت از احداث درمانگاه هلال احمر گیلان در چهار راه میکاییل به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و تامین داروهای مورد نیاز شهروندان تاکید کردند .
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار که در ساختمان شورای رشت و با حضور جمعی از اعضای شورا برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه به تقاضای سرپرست هلال احمر گیلان برگزار شد و معتقدیم هلال احمر یک نهاد برخواسته از مردم و مجموعه ای خدمات رسان است و وظایف مختلفی را در راستای نجات انسان ها به دور از هر گونه نگاه سیاسی و نژادی و… بر عهده دارد و عملکرد این مجموعه پر توان بدون چشمداشت و یا جناح بندی همچون بارش باران الهی است که در زمان بارندگی تمامی موجودات را سیراب می‌کند.
– حضور نیروهای هلال احمر در دوران جنگ تحمیلی و کرونا
محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه نیروهای پر تلاش هلال احمر در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ، وقوع زلزله، سیل ، کرونا و… همواره در راستای نجات جان انسان ها درخشان و غیر قابل انکار بوده و است ،افزود: خدمات صادقانه این عزیزان در مجموعه هلال احمر گیلان در جمیع جهات فراموش ناشدنی است و اعضای شورای رشت به عنوان منتخبین مردم شریف این شهر خود را ملزم به همکاری و حمایت از این نهاد پرتلاش می دانند.
– قدردانی سرپرست هلال احمر گیلان از نگاه حمایتی شورای رشت
سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از نگاه حمایتی شورا به مجموعه هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: ایران کشوری است که مستعد وقوع زلزله ، سیل و … است و با اقدامات فداکارانه نیروهای هلال احمر، مجموعه هلال احمر کشور جزو پنج نهاد برتر دنیا هستند.
– تلاش جمعیت هلال احمربرای نجات جان بشر
هادی سلیمی با بیان اینکه نگاه جمعیت هلال احمر گیلان تلاش برای نجات جان بشر است، افزود: یکی از دغدغه های جمعیت هلال احمر گیلان پیرامون وضعیت ملک هلال احمر واقع در چهار راه میکاییل است و قصد داریم از آن ملک در حوزه درمان استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی در حوزه درمان از بخش دولتی پیشی گرفته است، تصریح کرد: تعداد تخت های خصوصی از دولتی بیشتر است و قصد داریم با حمایت شورا و شهرداری رشت ملک متعلق به هلال احمر واقع در چهار راه میکاییل را با توجه به مبحث مولد سازی به حوزه درمان اختصاص دهیم و در صورت مساعدت شورا پیرامون برخی از مفاد قانونی ساخت و ساز درون شهری می توانیم در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تجهیز کارگاه به منظور احداث بنا وارد عمل شویم.
– اعلام آمادگی شورای رشت پیرامون احداث درمانگاه عام المنفعه
پس از مطرح شدن تقاضای سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام آمادگی شورا به منظور مساعدت با جمعیت هلال احمر گیلان با هدف احداث مجموعه درمانی عام المنفعه در ملک هلال احمر واقع در چهار راه میکاییل رشت اظهار کرد: منتخبین مردم رشت در تلاشند از هر طریق قانونی ،بخشی از هزینه های زندگی مردم را کاهش دهند و یقینا با احداث درمانگاه هلال احمر ، شرایط درمانی کم هزینه تر در دسترس شهروندان رشت قرار می گیرد و از این رو از اقدام هلال احمر گیلان در این باره حمایت می کنیم.
کارگرنیا با تاکید بر اینکه شورا در تلاش است از هر ظرفیتی به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و کاهش آلام آنان استفاده کند،افزود: خدمات عام المنفعه در این درمانگاه می‌تواند هزینه های زندگی شهروندان نیازمند به درمان را کاهش دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.