کد خبر : 729
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

رئیس پلیس مواد مخدر گیلان خبر داد؛ کشف بیش از ۱۲۵ کیلو انواع مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مواد مخدر گیلان خبر داد؛ کشف بیش از ۱۲۵ کیلو انواع مواد مخدر در گیلان
اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۱۲۵ کیلو و ۸۸۰ گرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد.
سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.
وی از اجرای طرح ۳ روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۹۵ کیلو و ۲۴۶ گرم تریاک، ۵ کیلو و ۴۴۸ گرم هروئین، ۲ کیلو و ۷۱۴ گرم حشیش، ۲ کیلو و ۵۶۲ گرم شیشه و ۱۹ کیلو و ۹۱۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان تصریح کرد: در این راستا، ۴۰۹ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
وی با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم اضافه کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.