کد خبر : 553
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

جشنواره فوتبال «گراس روتس» در گیلان برگزار شد

جشنواره فوتبال «گراس روتس» در گیلان برگزار شد

به گزارش پویشگران گیل: جشنواره فوتبال «گراس روتس» گیلان با حضور تیم‌های مدارس فوتبال زیر ۱۰ سال این استان در رشت برگزار شد. در این جشنواره حدود ۲۰۰ فوتبالیست رده سنی زیر ۱۰ سال در غالب ۱۵ تیم از شهرهای مختلف استان گیلان در این جشنواره حضور یافته و با هم به رقابت پرداختند. رئیس هیات

به گزارش پویشگران گیل:
جشنواره فوتبال «گراس روتس» گیلان با حضور تیم‌های مدارس فوتبال زیر ۱۰ سال این استان در رشت برگزار شد.
در این جشنواره حدود ۲۰۰ فوتبالیست رده سنی زیر ۱۰ سال در غالب ۱۵ تیم از شهرهای مختلف استان گیلان در این جشنواره حضور یافته و با هم به رقابت پرداختند.
رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص برپایی این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همه استان‌ها مکلفند که جشنواره گراس روتس را برگزار و تیم منتخب رده‌های سنی خود را معرفی و انتخاب کنند که امروز در رشت برگزار شد.
قربانعلی الماسخاله افزود: در این جشنواره هفت استعدادیاب از هیات فوتبال گیلان حضور دارند که در نهایت ۱۲ بازیکن برتر نوجوان این رشته را انتخاب خواهند کرد تا این نفرات به عنوان تیم منتخب زیر ۱۰ سال گیلان در رقابت‌های کشوری حضور یابند.
وی ادامه داد: جشنواره گراس روتس در مجموعه ورزشی فلکده رشت در سه زمین بازی مینی فوتبال و ۲ کارگاه روپایی و دریبلینگ انجام می‌شود و استعدادیاب‌های هیات فوتبال گیلان نیز به دقت بازیکنان شرکت‌کننده در ابن جشنواره را زیرنظر خواهند گرفت تا در نهایت بازیکنانی که بیشترین امتیاز را از استعدادیاب‌ها کسب می‌کنند به تیم منتخب زیر ۱۰ سال گیلان راه خواهند یافت.
رئیس هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: علاوه بر انتخاب بهترین بازیکنان از سوی استعدادیاب‌های هیات فوتبال گیلان، تیم‌ها و مدارس فوتبال برتر نیز در این جشنواره انتخاب خواهند شد و امید است هر ساله این جشنواره با تعداد تیم‌ها و بازیکنان بیشتری انجام شود.
الماسخاله بیان کرد: گراس روتس شیوه‌ای است که در آن تیمها با هم بازی می‌کنند اما تیم‌های برتر انتخاب نمی‌شوند و در نهایت بازیکنان برتر انتخاب خواهند شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.