کد خبر : 1319
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان: افزایش ۴۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته در سال۱۴۰۱

رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان: افزایش ۴۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته در سال۱۴۰۱

به گزارش پویشگران گیل: رشته‌های فوتبال، بدنسازی و تکواندو به ترتیب بیشترین تعداد بیمه شدگان ورزشی گیلان را داشتند. رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان از افزایش بیش از ۴۰ درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان درسال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته خبر داد. دکتر محمد صادقی در گفت و گو با سایت خبری هیات پزشکی

به گزارش پویشگران گیل:
رشته‌های فوتبال، بدنسازی و تکواندو به ترتیب بیشترین تعداد بیمه شدگان ورزشی گیلان را داشتند.
رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان از افزایش بیش از ۴۰ درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان درسال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته خبر داد.
دکتر محمد صادقی در گفت و گو با سایت خبری هیات پزشکی گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال ۱۴۰۰ بصورت دقیق ۹۴هزار ۸۵۸ نفر بود که در سال ۱۴۰۱ به ۱۳۸ هزار و ۳۳۶ نفر رسید که از این تعداد، ۷۹ هزار و ۷۶۵ نفر آقایان و۵۸ هزار و ۵۷۱ نفر را بانوان شامل می شوند.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان با اشاره به افزایش بیش از ۴۰ درصد آمار نسبت به سال گذشته، این تعداد را یک رکورد تازه در عضویت ورزشکاران سازمان یافته دانست.
دکتر محمد صادقی افزود: رکورد ذکر شده نتیجه حمایت جناب آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان،تعامل و همکاری هیات‌های ورزشی،ادارات شهرستان‌ها و باشگاه‌ها بوده که در سال ۱۴۰۲ حتما با تلاش همکاران افزایش بیشتری خواهیم داشت.
وی با اشاره به خدمات به روز و امکانات مناسب در هیات پزشکی ورزشی گیلان گفت؛ درسال ۱۴۰۱ رشته‌های فوتبال، بدنسازی،تکواندو،ژیمناستیک و ورزش های همگانی به ترتیب بیشترین تعداد ورزشکاران سازمان یافته یا بیمه شده ورزشی را به دست آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.