کد خبر : 5166
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

مطالبات تامین اجتماعی گیلان از کافرمایان به هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان رسید

مطالبات تامین اجتماعی گیلان از کافرمایان به هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان رسید
به منظور همسویی با شعار سال “مهار تورم رشد تولید”، همکاری و حمایت از واحدهای تولیدی و کارفرمایان، واحدهای شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی فردا “پنجشنبه” تا ساعت 17 عصر برای پاسخگویی و رفع مشکلات مربوط به ارسال لیست فعال است

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات مربوط به گزارش کارگاهی، کارفرمایان استان هزار و 137 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند.
علی حسین‌نژاد با بیان اینکه هر شش ماه یک بار صورتحساب مربوط به بدهی کارفرمایان از سوی تامین اجتماعی پس از بررسی، ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: از اردیبهشت ماه امسال برای گزارش‌های جدید اقدام و آمار بدهی تازه کارفرمایان اعلام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون افزون بر 76 هزار پرونده کارگاهی در شعب تامین اجتماعی استان گیلان وجود دارد که از این تعداد بیش از ۴۰ هزار کارفرما دارای پرونده بیمه شده بوده که ماهانه لیست حق بیمه ارسال می‌کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همکاری کارفرمایان را در پرداخت به موقع حق بیمه و مطالبات سازمان برای ارائه هر چه بهتر خدمات مطلوب به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مهم دانست و افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در گیلان بیش از 470 هزار نفر هستند که از این بین افزون بر 275 هزار بیمه شده اجباری بوده که کارفرمایان لیست ارائه می‌دهند.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه 31 فرودین ماه آخرین روز دریافت لیست بیمه‌شدگان اجباری از سوی کارفرمایان بوده و بعد از آن تعطیلی را در پیش داریم به منظور همسویی با شعار سال “مهار تورم رشد تولید”، همکاری و حمایت از واحدهای تولیدی و کارفرمایان، واحدهای شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی فردا “پنجشنبه” تا ساعت 17 عصر برای پاسخگویی و رفع مشکلات مربوط به ارسال لیست فعال است.
بر اساس آخرین آمار افزون بر یک میلیون و 347 هزار نفر از افراد بیمه شده و مستمری بگیر اصلی و تحت تکفل آنان از خدمات این مجموعه بهره می‌برند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.