کد خبر : 15827
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۰۰

معصومه نیک‌کار

تقدیر از کارتونیست گیلانی به عنوان سفیر حفاظت لایه اوزن و رتبه نخست گرافیک کشور

تقدیر از کارتونیست گیلانی به عنوان سفیر حفاظت لایه اوزن و رتبه نخست گرافیک کشور
طرح کارتونی این هنرمند گیلانی با موضوع «اثرات مخرب آلودگی هوا و آب شدن یخ‌های قطبی و بالا آمدن سطح آب اقیانوس‌ها» توانست در بین دیگر آثار شرکت‌کننده در این مسابقه هنری رتبه نخست کشوری بالای 14سال را به خود اختصاص دهد و به همین دلیل وی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان سفیر حفاظت لایه اوزن معرفی شد.

به گزارش پویشگران گیل :
طی مراسمی در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان از «علیرضا فرمانده بحری» کارتونیست گیلانی به عنوان سفیر برگزیده حفاظت لایه اوزن و رتبه اول کشور در مسابقه هنری برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (U.N.E.P) تقدیر شد.
به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، در آئینی که با حضور حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان گیلان ، رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه  و سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه در دفتر مدیرکل برگزار شد، از «علیرضا فرمانده بحری» هنرمند کارتونیست گیلانی به عنوان سفیر برگزیده حفاظت لایه اوزن برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد تقدیر گردید.
وی موفق شده بود تا در مسابقه هنری برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (U.N.E.P) در بخش طراحی گرافیکی در سال 2022 رتبه نخست کشوری را از آن خود کند و به بخش بین‌المللی این مسابقه راه پیدا کند. طرح کارتونی این هنرمند گیلانی با موضوع «اثرات مخرب آلودگی هوا و آب شدن یخ‌های قطبی و بالا آمدن سطح آب اقیانوس‌ها» توانست در بین دیگر آثار شرکت‌کننده در این مسابقه هنری رتبه نخست کشوری بالای 14سال را به خود اختصاص دهد و به همین دلیل وی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان سفیر حفاظت لایه اوزن معرفی شد.
فرمانده بحری دانش آموخته ارشد محیط‌زیست و برنامه‌ریزی توریسم و از هنرمندان کارتونیست گیلانی است که آثاری با موضوعات عمدتا محیط زیستی و اجتماعی در کارنامه هنری خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.