کد خبر : 15675
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: نماینده در صورتی موفق است که حرف برای گفتن داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: نماینده در صورتی موفق است که حرف برای گفتن داشته باشد
آیت الله فلاحتی: مسئله عفاف و حجاب یک مسئله حاکمیتی شده است و همه در این حوزه مطالبه می‌کنند و ما نیز همچون دیگران در این حوزه دغدغه داریم و عقب ننشسته‌ایم و انتظار داریم مجلس هم به این حوزه ورود کند.

به گزارش پویشگران گیل : آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جسور بودن نماینده مجلس و مشورت با افراد آگاه اظهار داشت: یک نماینده در صورتی موفق است که جسور باشد و حرف برای گفتن داشته باشد و کارشناسانه اظهار نظر کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، نیمه‌تمام ماندن بعضی طرح‌ها در شهرستان‌ها را نتیجه‌ عدم کار کارشناسانه دانست و بیان کرد: هر طرح و پروژه‌ای که آغاز می‌شود تا مراحل پایانی، نباید رها شود و گاهی مواقع تکمیل یک طرح بهتر از ده‌ها طرح نیمه‌تمام است.
آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر لزوم برخورداری از روحیه تحول‌گرایی و داشتن ایده‌های نو، خطاب به نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحول‌گرایی را در برنامه‌هایتان قرار دهیدو سعی کنید ایده‌پرداز باشید و برای آبادی شهر نظریه داشته باشید و تجربیات سایر شهرهای کشور را در آبادی و ایده‌پردازی مورد توجه قرار دهید.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آسیای میانه امروز بستر درخواست و تقاضای کالاها و مرکبات ایرانی است افزود: بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی از چابهار تا بندرعباس و سیستان امروز متوجه بستر آسیای میانه برای عرضه کالاها شده‌اند و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم اما یکی از معضلات ترافیک کامیون‌های صادراتی در مرز آستارا است و مشکل بعدی دولت آذربایجان است و لذا بسیاری از خودروهای سنگین در ترافیک معطل می‌شوند از این‌رو همه باید تلاش کنند تا این مشکل حل شود و با دولت آذربایجان نیز رایزنی‌های لازم انجام شود تا مشکل ترخیص خودروها حل شود.
وی به اهمیت مسئله عفاف و حجاب در جامعه اشاره و بیان کرد: مسئله عفاف و حجاب یک مسئله حاکمیتی شده است و همه در این حوزه مطالبه می‌کنند و ما نیز همچون دیگران در این حوزه دغدغه داریم و عقب ننشسته‌ایم و انتظار داریم مجلس هم به این حوزه ورود کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه درباره مسئله عفاف و حجاب تاکنون بیش از 7 جلسه با دادستان داشته‌ایم گفت: قرار شد در وهله نخست به تمامی ادارات، سازمان‌های دولتی و نهادها اعلام شود که رعایت عفاف و حجاب مسئله‌ای قانونی و اسلامی است و فروشندگان و مشتریان اصناف و فروشگاه‌ها هم باید عفاف و حجاب را رعایت کنند.
آیت‌الله فلاحتی با اشاره به لزوم ورود جدی مجلس شورای اسلامی به حوزه عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم در چند عرصه از جمله مبارزه با استکبار جهانی، پیگیری طرح‌ها و لوایح اولویت‌دار و همکاری با قوه مجریه و قضاییه در چند سال اخیر موفقیت‌های خوبی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.